Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
30 Cze

Kilka takich tam nowosci :D

Kilka nowości, które trafiły do mnie w toku zgrabnie przeprowadzonej aukcji :] Dla ludzi o mocnych nerwach ;D

Pierwsze w historii bloga produkty UD.
Urban Decay Eye Shadow „Roach” – metaliczny cień do powiek w intensywnym burgundowo brązowym kolorze oraz „Secret Service” – matowy cień do powiek w neutralnym brązowym kolorze.


Cargo Essential Palette „Warm Neutral” – paletka czterech neutralnych cieni do powiek: mleczny, szampański, ciepły beżowy i jasno-brązowy.

Dior DiorGlam Face And Eyes Highlighting Powder „001 Iridescent Satin” – perłowy rozświetlacz dla powiek i policzków z pędzelkiem. Róż z tej paletki jest bardzo jasny, opalizujący i daje efekt bardzo subtelnego rozświetlenia, a wręcz rozbielenia policzków, w połączeniu z błękitem daje połyskujący, trójwymiarowy chłód. Świetny!!!! :> wiem, bo probówała


Laura Mercier Eye Colour „Paris by Night” – cień do powiek w burgundowym kolorze oraz w kolorze szaro-brązowym „Topaz”.

Clinique Colour Surge Eye Shadow „256 Champagne” – perłowy cień do powiek w neutralnym waniliowym kolorze.

Od lewej:
Laura Mercier Kohl Eye Pencil „Black Violet” – kredka do oczu w kolorze bardzo ciemnym (niemal czarnym) fioletowym .
No7 Perfect Lips Pencil „20 Nude” – kredka do ust w jasnym beżowym kolorze.
Wet-n-Wild Creme Lipliner „712 Willow” – kredka do ust w kolorze neutralnym beżowym.
NYX Lipliner Pencil „811 Nutmeg” – brązowa kredka do ust.
Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Eye Pencil „02 Coffee” – ciemno brązowa kredka do powiek

NYX Round Lipstick „Fire” – jaskrawa czerwona szminka oraz „Black Cherry” – szminka w intensywnym wiśniowym kolorze.

Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner „1 Black Ink” – czarny liner do powiek w żelu.
No7 Perfect Light Loose Powder „15 Medium”.

Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place ShadowCreme „05 Vintage Violet” – cień w kremie w kolorze burgundowo śliwkowym.

Obsession
  • licytowałam tę akucję ale mnie wyprzedziłaś!!! ożż Ty :D:D:

  • Ej, dlaczego ja nigdy nie trafiam na takie okazje? Wrrr…. pełna zazdrość…

  • uhhh aż mi się gorąco zrobiło jak zobaczyłam wszystkie te smakołyki

  • Paletka Cargo bardzo mi się podoba:)

  • nie no to jest niesprawiedliwe;D
    heh żartuje:) gratuluję takich cudownych łowów:)

  • Wiedziałam, że nie bez przyczyny to pierwsze zdjęcie ładuje się tak wolno.

    • :> fakt, mogłam podzielić tą ilość na partie XD

  • Aż się spociłam! Bynajmniej od upału 😛

  • zmieniasz zawód i zostajesz szeryfem? ;p

    • kolejna co mi chce przypiąć odznakę 😀

    • gwiazdę już masz, karcące spojrzenie także, tylko kapelusza Ci brakuje XD

  • Świetne zdobycze. 🙂

  • jesli to oryginały to bardzo fajne zakupy:)

  • szczęściara 🙂 ja jakoś nie trafiam na takie okazje 😛

  • Teoretycznie tak, ale chciałam ocenić sam produkt i jego działanie, a cena na działanie nie ma wpływu, dlatego jej nie umieściłam w minusach 😉

  • Poka usto, poka swoją fizjognomię w NYX Round Lipstick "Fire" i w "Black Cherry", pokapoka!

    Wystaw sobie, waćpanna, że jak nie przepadam za takimi kolorami, wręcz onych nie toleruję, tak na kimś budzą mój podziw 🙂

    • nie będzie pokapoka bo to nie moje kolory i pomady lecą dalej w świat 😀

    • Czy wyrażenie "lecą dalej w świat" znaczy to samo co "lecą do Natallie"? 😀

  • wow !

  • Same słodycze 😀 Róż z Dior'a jest piękny!

  • No faktycznie trzeba mocnych nerwów… mnie to aż ślinka ciekła …

  • Same cudeńka:)))) pozdrawiam

  • Zdolna z Ciebie bestia!!!! Chyba muszę Ci zrobić konkurencję na allegro 😉

  • Faktycznie nie na moje nerwy..zbyt wiele mi się podoba:P

  • Zazdraszczam psletki Cargo Essential 😀

  • prawdziwa łowczyni 🙂

  • wbijam do Ciebie w nocy z duzym workiem i rano zostajesz z niczym 😀

  • cicho sobie szepnę: wow

    • No dokładnie, wielkie wow. A ja że z natury jestem ciekawska to chcę żeby mnie zatkało jeszcze bardziej – gdzie i za ile to ;>

  • Nieźle się oblowilas 😀

  • Ty farciaro:P szczerze i zdrowo zazdroszę:)

  • Niezłe łowy 🙂

  • urban decady maja fajne opakowania 🙂

  • gdybym ja umiała takie perełki wyszukiwać i licytować 😀

  • Lubię takie perełki 🙂 chociaż od jakiegoś czasu dałam sobie spokój z polowaniem ale… ten dreszczyk emocji:D Mrauuu!

    • nie chciałabyś przechadzać się obok mnie w czasie tych emocji, zwłaszcza gdy polegnę XD

    • To chyba każdy tak ma:))) Swojego czasu bardzo mnie to wciągnęło!

    • A:) gdybyś kiedyś nie mówię, że teraz 😛 planowała pozbyć się Dior DiorGlam Face And Eyes Highlighting Powder "001 Iridescent Satin" to zastukaj proszę:*

    • już jest jedna taka przed Tobą chętna na paletke 😀

    • Rozumiem to nie wcinam się;) żeby nie wyjść na namolną 😛

  • Ev

    O matko, ale szaleństwo! Zazdroooszczę… ja nie mam cierpliwości do wyszukiwania takich perełek na aukcjach…

  • osz ty!! też chcę znaleźć taką aukcję a jak na złość nie mogę :/ Zazdroszczę Ci jak cholera tych łupów 😀

  • Wow super! Mistrzu – nauczaj! 🙂

  • Strugam Ci medal z ziemniaka – MISTRZYNI okazji!

    • aż mnie zatkało XD dla mnie, pyry?

    • Mi tez miala strugac i nic!!:P

    • nowa fucha XD pewno początki, to wiesz ma tyły ale trzymajmy kciuki za powodzenie XD

    • Aliss wszystkim ten medal z ziemniaka obiecuje, ale nikt go jeszcze nie widział na oczy 😀

  • o jaaa cie wszystkie cienie sa w totalnie moich kolorach… zakochalam sie.

  • No nie, gdzie, pytam się gdzie takie aukcję! Chyba zacznę przeglądać Allegro 😀 Sama raczej z kosmetyków tych marek nie korzystam ze względów etycznych, ale podziwiam wspaniałą okazję! – jak każda chyba kobieta również ja uwielbiam mieć dużo i w kosmetyczce i w portfelu 😀

  • Meg

    zakochałam się w tej pomadce "Fire" ;)) zapraszam do siebie ;D

  • Na ebay sa takie aukcje:) Sama trafilam na wiele (z tym,ze nowe kosmetyki) i raz trafilam na ciekawa aukcje mieszanych (wysoka polka) z czego kilka bylo maznietych: od szminek Chanel, po paletki YSL i NARS, lacznie 6/7 produktow za chyba $40 i tez aukcja konczyla sie pozna noca:D
    Perfumy Michael Kors nowki(100ml) tez udalo mi sie w nocy kliknac za grosze:)

    • musisz mnie i krzykli posyłać linki 😀 ja tam lubię się zaczaić i hyc, a jaka adrenalinka 😀

    • wiekszosc z nich na terenie USA tylko:( ale ostatnio Pinko wyslalam super aukcje Guerlain (6 nowych produktow z pudelkach) od szminek po meteoryty za $179 (okolo) z darmowa wysylka – Pinki nie wziela,ale ja sie zastanawiam:D

    • Pinki nie wzięła?? o.O nie dowierzam 😀

    • Wysylka tez tylko do USA 🙁

  • Wow, ile za to dałaś? 😀
    Zastanawia mnie ile kasy podkradasz narzeczonemu…:P haha

    • nie pytaj, bo śmiesznie mało, jeden nowy produkt tyle kosztuje 😉
      nie mam narzeczonego, mój chłopak na mnie nie łoży XD

    • Haha.;)
      Aż się zazdrosna robię, jak patrzę na te Twoje kosmetyki.:D
      Podziel się posił… kosmetykiem. XD

  • Fajne:) Te poczwórne cienie bardzo mi sie podobają 🙂

  • Ewa

    nie no, zawiść mnie zżera,że chyba dzisiaj nie zasnę 🙂
    Świetne łupy!

  • No, no, no :)piękne

  • chwalipięta! 😛
    powodujesz u mnie niezdrowe ataki zazdrości 😉

    • i kto to mowi??? 😛
      sama się śliniłam u Ciebie ostatnio 😛

  • Tyle wspaniałości! Masz oko!

  • Super łupy:) gratuluje:)

  • Jak to robisz, że nie boisz si podrób?Bo jak dla mnie kupowanie kosmetyków z wyższej półki na allegro to jest jakby loteria gdzie 90% losów przegrywa-podróba:)

    • są zdjęcia, dużo zdjęć + email sprzedawcy gdzie zadajesz pytania 😉

  • Instynkt łowcy i zew puszczy ; ).

  • Takie przechwalanie powinno być zabronione ; P

  • Ja też chcę!!! Jak Ty to robisz?? 🙂 Jestem ciekawa jak sprawują się DiorGlam, Bobbi Brown i NYXowe pomadki – piękne odcienie czerwieni… Zazdroszczę i jednocześnie gratuluję udanych łowów 🙂

    • NYXiaki pójdą w świat dalej bo z całej tej pękatej paki nijak kolorki mi nie pasują 🙂

    • no ładnie 🙂

  • Ada

    Świetne kosmetyki.. i bobie brown 🙂

  • Do wojska Cię wezmą, zobaczysz, będziesz Snajperem ;P

  • Szminki i paletka naturalnych cieni przypadły mi najbardziej do gustu:-)

  • Ola

    Kilka 😀 Szalona kobieto, bardzo udane zakupy :))

  • Perełki:)

  • Agi

    genialne ah

  • masz oko i nosa 😉 gratuluję – świetne łupy 😉

  • weśśśśśśś 😉

    • wiem, ze mnie możecie nawidzić 😀 coż, przyjdzie mi z tym żyć 😀

    • ja tam Cie kocham za Twe zdolności aukcyjne 😀

  • takie tam:D

  • tytul posta moglby swiadczyc o tym, ze te kosmetyki sa jakies tam…a tu prawdziwe cuda zobaczylam:)))niezla szczesciara z Ciebie:)

  • Ty jesteś udana 🙂

  • Hehe, takie tam ;))

  • "Kilka"? Jaaasne 😛

  • no proszę proszę! górna półka!! fantastyczne kosmetyki 🙂
    pozdrawiam
    MadameBijou

  • Ty szczęściaro. 😉

  • szczęściaro! 🙂

  • coś ze mną nie halo, że kliknęłam w linka by zobaczyć tego posta – zazdrość 1500 😉 dobrze, że litościwie nie podałaś ceny za jaką to wylicytowałaś 😀

    • nie chcę Wam przykrości robić XD

  • Agu

    fest:D Ty to masz dobre oko…:P

  • Anonimowy

    Czy to są używane kosmetyki?

  • Matko jedyna, normalnie szok! Za dobrze Ci, wiesz? 😛

    Jak mnie ten róż z niebieskim cudakiem intryguje, normalnie chciałabym zabijać. 😀

  • Matka, daj czasem cynk o jakiejś takiej aukcji (na All czy Ebay?) nie bądź sobkiem :/

    • Podbijam 😀

    • w niedzielę o 23.58 koniec, nie chciałam budzić XD
      ale następnym razem poinformuję 😉

    • ja chodzę spać codziennie o 2 w nocy, więc mnie się nie budzi ;P

    • córka! zgubiłam ostatnio telefon, zaprzepaściłam wszystkie numerki, dawaj swój na email :]

    • na maila wysłałam tylko jeden numerek, hehe, tutaj daję dalej:
      nr buta 39/40
      nr cyca 70H

      co tam dalej jeszcze dopisać? 😀

    • zatem wszelkie najważniejsze info mam 😀

    • amen. 😀

  • wlasnie widzialam na fejsie ze zes poszalala.Ladne cudenka dorwalas :DD

  • Ala

    Pięknę .. Gratuluje !

  • Ty aukcyjna bestio :). Piękne zakupy 🙂