Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
30 Sie

Dawno się tak nie zawiodłam…

na lakierze do paznokci, a przynajmniej jak sięgnę pamięcią to nie przypominam sobie takiej porażki. Dokładnie mowa tu o numerku 15 z Golden Rose. Ładny, kremowy błękit. Na tym koniec pochwał. Pierwsza warstwa to niewyobrażalnych rozmiarów prześwity. Druga załatwia sprawę ale schnie to później wszystko okropnie długo. Lubię pędzelki grubaski ale ten tutaj ma maxi size ^n i nie udaje mi się z nim popracować ta jakbym tego chciała. Jednak gwoździem programu jest wypadające z niego w trakcie aplikacji włosie :/ To już dla mnie za wiele, na szczęście kupiłam tylko jedno opakowanie.

Obsession
  • Buuu, a tak liczyłam na te lakiery z nowej serii 🙁 Będę musiała sama przetestować…

  • Bardzo podoba mi się ten lakier 🙂

  • a ja kupiłam w kolorze oczoje…go różu i u mnie się świetnie aplikował 🙂 no i trwały wyjątkowo 🙂

  • bardzo ładny kolor

  • Szkoda, że tak długo schnie, bo kolor rzeczywiście śliczny. 🙂

  • nie lubie lakierow gr za to,ze dlugo schna i potrzeba czesto 3 warstw ;/

  • Kolor ładny, ale jak włosie wypadnie na gotowe, to jest pozamiatane ;/

  • Anonimowy

    mi sie wydaje ze oni maja cos z tymi niebieskimi kolorami, ja mialam z innej serii niebieski i tez byla totalna porazka 3 warstwy to bylo minimum

  • No prosze jaki bubel

  • Z tej serii od GR nie miałam jeszcze żadnego lakieru. Może to z lakierami w kolorze nieba jest coś nie tak ogólnie. Bo co sięgam pamięcią z każdym błękitem, chabrem, kobaltem itp. odcieniami miałam problem. Źle je się nakładało długo schły niezależnie od marki.

  • Szkoda, że taki dziadyga! Ale kolor ma piękny! <3

    Chociaż wydaje mi się, że słyszałam o tej serii dobre opinie, może Tobie się trafił jakiś taki felerny? :/

  • Piękny kolor, ale się nie skuszę. Szkoda kaski na GR…

    • ogólnie masz awersję do marki? :>

  • Ewa

    Ja mam z tej serii nr 23 (ciemna czerwień) i mogę o nim powiedzieć same dobre rzeczy 🙂 Pędzelkiem pracuje się świetnie (np. żadnego wypadającego włosia) – jestem nim zachwycona, jedna warstwa kryje pięknie, brak prześwitów, bąbli czy innych nieprzyjemności, a utrwalony Essie Good to Go spokojnie trzyma się bez odprysków czy startych końcówek tydzień 🙂 Może ten niebieski jakiś felerny? Aż chyba kupię sobie dziś inny kolor do sprawdzenia 🙂 Pozdrawiam!

  • ładny kolorek, ale wypadające włosie z pędzelka to już przesada…

  • uwielbiam grubaśne pędzle….szkoda, że tak gubi włosie bo kolor boski!!! mam nadzieję, że to tylko taki felerny egzemplarz Ci się utrafił bo kolor kusi..;)

  • Kolor w sumie ładny, szkoda, że taka lipa z niego w takim układzie

  • kolor ciekawy, przypadł do gustu choć jednym słowem nie warto skoro się 'leni'

  • Śliczny kolor… Szkoda, że robi prześwity i ma taki grubaśny pędzelek, miałam na niego ochotę.

  • Kolorek super, szkoda że na tym koniec plusów..
    Ja mam turkus z tej serii, ale kupiony z myślą o stemplach i tu sprawdza sie super, bo pigmentację ma bardzo przyzwoitą.. Mój pędzel włosia póki co nie gubił.. Fakt, że jest wielki, ale skoro maziam nim po płytkach, to problemu nie ma.. Tym niemniej z ciekawości sprawdzę go kiedyś solo.. Zobaczymy jak się spisze..

  • wypadajace wlosie:O tego jeszcze nie bylo. ale kolor bardzo ladny.

  • a to dziadyga 😛 ale choć ładnie wygląda na pazurkach 😀 nie można mieć wszystkiego 😛

  • Kolor ciekawy, ale leniącego lakieru bym nie zniosła.

    zostałaś otagowana http://charronblog.blogspot.com/2012/08/tag-7-prawd-o-mnie.html

  • pomimo kilku wad, kolor wart grzechu 🙂

  • Czego marudzisz! Kolor jest gites 😀

  • moze po prostu trafilas na felerne opakowanie 😉

  • ciekawe,bo ja mam numerek 19 i uwielbiam go cąłym sercem, jedna warstwa kryje idealnie, właśnie na ngach go mam..jedną warstwę a wygląda jak conajmniej 3….więc nie wiem czemu tak u Ciebie jest

    • i włosie wypadające…hmm….jestem w szoku! to ulubiony lakier mój i mojej siostry 😀

  • no czasami tak bywa…ale szkoda wielka bo piniądz można było ulokować w lepsiejszej inwestycji 😉

  • szkoda, że taki dziad, bo kolor piękny

  • zły zakup…tez tak ostatnio mi sie dzialo z lakierem, odrazu go wyrzucilam…
    kolor nie za bardzo do mnie przemawia 🙂

  • Ejj no ale ładnie wymalowałaś 😛
    A dziś w drogerii miałam go kupić. Dobrze, że sobie odmówiłam 🙂

  • ja ostatnio mialam porazke wielka z lakierem alessandro,o ktorej wkrotce napisze..

  • Na stos z nim ;p

  • a taki ładny kolor…

  • Kolor ładny…
    Ja jakoś ostatnio paznokci nie maluję 😀

  • Uuu… nieładnie :/ Pędzelek jest "bee". 😉

  • Szkoda… kolor taki sliczny:(

  • Niezła kumulacja 🙂

  • Kolor bardzo mi sie podoba, jest przepiekny, ale skoro nie jest fajnie z aplikacja to chwilowo sie wstrzymam z zakupem ( a znalazlam u mnie w miescie sklepik marki!)

  • ja z GR sie bardzo lubie ale czasami faktycznie trafiaja sie niewypaly. ja na moze 20 posiadanych obecnie czy kiedys lakierow tej marki trafilam chyba na 3 lakiery ktore nie nadawaly sie do uzytku.

    ale kolor ladny!

  • no pacz… a miałam go dziś kupić i chyba dobrze , że jednak nie wzięłam

  • a to brzydal ehh ;/

  • Nie lubię takich niespodzianek, ale kolor podoba mi się:)

  • a wygląda całkiem ładnie 🙂 szkoda że taki bubel 😀

  • Dobrze wiedzieć, bo kolor naprawdę kusi…

  • no popatrz, a ja mam dwa kolorki i wszystko z nimi ok – no może poza trwałością 😉

  • Kolor ma ładny. Mam tylko koło 3 lakierów w mojej dużej kolekcji z GR, paris wywołuje we mnie dreszcze i zniechęcenie;(

  • mam ochotę na te lakiery, ale po tym poście zacznę się porządnie zastanawiać;))

  • kolor ładny, ale nie wart zachodu i nerwów 🙂

  • na paznokciach wygląda całkiem ładnie!

  • Chyba trafiłaś na jakieś felerne opakowanie bo ja mam dwie buteleczki i żaden pędzelek nie gubi włosia 🙂

  • No, ale kolor ładniutki.. chociaż tyle :)) może ze strachu zgubił włosie w trakcie malowania? 😉

    • nie krzyczałam na niego przecież :> tzn. później juz tak XD

  • kolor ładny ale ja nie mam cierpliwości do lakierów które długo schnął a skoro włosy wypadają to na pewno go nie kupię ^ ^

  • Co jak co, ale wypadające włosie z pędzelka to już przesada.

  • sam w sobie kolor ładny, szkoda że taki problemowy 🙁

  • Jestem w szoku. Ja mam trzy sztuki (i kosztowała mnie każda 7 zł), przetestowałam na razie jedną 06 i lakier wysechł szybko (dwie warstwy podczas obejrzenia jednego odcinka CSI Kryminalne zagadki Miami), a następnego dnia nie miałam odbitej pościeli na płytce, pędzelek trzymał całe swoje włoski na miejscu, a jego rozmiar nie przeszkadzał mi w aplikacji. Może miałaś pecha i dostałaś jakiś trefny egzemplarz, albo ten kolor jest klapą. No albo mój wyjątkowo dobry.

    • Też mam kolor 06 🙂
      Krycie dwie grubsze warstwy, schnięcie zupełnie dobre.
      Pędzelek wygodny jak dla mnie, choć skórki sobie wymazałam bo ja trochę nieobyta z takimi grubymi pędzlami 😉
      Co ciekawe też miałam felerny egzemplarz, z krzywymi włoskami (nie wiem czy wypadały), ale że lakierem kupiłam w sklepie firmowym i zaraz po wyjściu ze sklepu już wysmarowałam paznokieć na próbę to wróciłam i wymieniłam na egzemplarz bez felera 😉

  • U mnie ta seria sprawdziła się idealnie- zero zastrzeżeń. Może trafił Ci się akurat felerny egzemplarz.

    • Albo ten kolor tak ma :/ bo widziałam na różnych blogach różne krycie tych lakierów w zależności od koloru, trochę słabo – nie wiadomo co się trafi. Co do pędzelka to ja właśnie mam na odwrót – zazwyczaj grubych nie lubię (zwłaszcza IsaDory, brr), ale z tym współpracowało mi się dobrze :] no cóż, teraz tylko pozostało wypić jakąś meliskę czy coś i oddychać XD

  • pewnie felerna sztuka

    • możliwe ale nie mam juz jakoś ochoty sprawdzac kolejnej sztuki

  • kolor ładnie, ale faktycznie porażka, skoro włosy mu wypadają

  • Dokładnie taką samą historię miałam dzisiaj z żółciakiem od Miss Sporty. A szkoda, bo i to, i Twój lakier mają piękne kolorki.

  • eM

    Podoba mi się bardzo ten kolor:)

  • A wygląda tak niewinnie.

  • Ale efekt końcowy jak zwykle super 😉

  • A kolor ma bardzo ładny, szkoda, że na tym plusy się kończą ;/

  • Wypadające włosie? Nie do zaakceptowania :/

  • Ojj szkoda bo kolor piękny 🙂

  • ja mam dwa kolory i żadnych problemów z włoskami:P

    • mam Ci pokkazać naocznie 😛 wyjmujesz pędzelek i już włoski odtstją, malujesz wypadają grrrr

    • dawaj maleńka chcę to zobaczyć 😛 ja kupiłam za 6,99 ty za 9 stąd lipny pędzelek:D

    • no, człowiek chciał dobrze, dopłacił do interesu a tu figa 😀

  • ja nie mam dobrej ręki do błękitów, jeszcze nie natrafiłam na dobry, nie mówiąc genialny błękit, wszystkie są do D**** 😛

  • Kolor super, ale za pozostałe "atrakcje" podziękuję

  • Szkoda, że taki słaby bo kolor jest piękny!

  • Nie cierpię takich lakierów! Nic takiej warstwy nie chce wysuszyć – ani czas, ani wysuszacze :/

  • No popacz, a wszyscy chwalą 😛

  • a ja muszę sama wypróbować 🙂

  • em

    Zawsze zastanawiam się czytając blogi czy ja jestem jakimś antytalenciem do malowania paznokci jeśli chodzi o lakiery GR. Nie miałam wielu z nich, ale wszystkie to był niewypał. Tym postem dajesz mi nadzieję, że może poprostu niektóre kolory są bardziej felerne, skoro wiele jest jednak chwalonych…

  • A tak ładnie wygląda na paznokciach, ale wypadające kłaki z pędzelka to wielkie NIE – jakoś mnie do nich nie ciągnie.

  • kolor obłędny, szkoda..

  • Taki ładny kolor, a taki wredny no 🙁

  • ładny ma kolor, szkoda, że tak źle współpracuje z paznokciami :<

  • wygląda ładnie, ale jak z nim tyle babrania to to nie warte zachodu

  • O, na zdjęciu o dziwo wygląda ładnie. Całe szczęście pewnie nie był drogi;)

    • 9zł nie majątek ale zawsze coś 😉

  • a ja lubie grube pędzelki, dla mnie lepiej sie rozprowadza lakier ;P

    • ja tez lubię ale nie ten tutaj :/

  • Ja jestem uprzedzona do GR. Kilka lat temu kilka sztuk kupiłam i bardzo niszczyły mi paznokcie. Teraz mam jeden (dostałam w prezencie) i jakoś nie ciągnie mnie do niego

  • Ty go kupiłaś, a on się tak odwdzięcza?! O to piorun jeden, a ma taki ładny kolor…

  • A to leniący się świntuch

    • wkurzyłam sie, muszę odreagować XD

    • spuść go przez okno na chodnik i patrz jak ładnie się rozpada ;>

    • ja bym pewnie właśnie tak zrobiła 😀 albo potraktowała go młotkiem 😀

    • kolor jest piękny, szkoda że to tylko pozory . tak btw. moja koleżanka wczoraj w ataku wśicekłości na psa rzucała lakierami z 2 piętra przez okno 😀

    • dobrze, że nie psem ;D

    • la6

      nie mówcie mi dzisiaj nic o rozpadających się lakierach ;(