Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
8 Sie

Kropki po raz wtóry/ Joko J148

Pozostając w klimatach Maroka pokażę Wam ostatni z trzech lakierów Joko, które są w moim posiadaniu. Wszystkie trzy cechuje grubaśny pędzelek, ale z tym tutaj pustynnym kolorem i kremowym wykończeniem pracowało mi się najlepiej. Dodatkowym plusem jest fakt znakomitego krycia przy jeden warstwie :] to lubię
By nie poszła jesienna lawina komentarzy dodałam drobny element. I nie, nie kupiłam sondy! Do wykonania kropeczek użyłam starego pióra ze stalówką 😀 pokrycie całości białymi kropkami zajęło mi 2 min, na wierzchu rzecz jasna top. Szalenie mi się podoba ten subtelny detal






Obsession
  • Śliczny jest ten bazowy kolorek 🙂 A kropki coraz bardziej przypadają mi do gustu.

  • ale urocze!

  • uwielbiam kropy pod każdą postacią i nigdy mi ich nie za wiele 😀

  • Lubimy kropki :))) I to bardzo 🙂

  • uwielbiam ten pędzelek w nowej odsłonie lakierów Joko 🙂 też o nim pisałam, tylko o kolekcji Hollywood.
    natomiast tutaj połączenie z kropkami jest po prostu rewelacyjne! muszę odkupić sobie biały lakier i pokombinować z takimi kropkami a la Magda M. 🙂

  • ciekawy ten kolorek, a kropeczki super równo, jestem pod wrażeniem 🙂

  • Kolor lakieru bleee, ale kropeczki fajne 🙂

  • Śliczny kolorek i bardzo gustowne kropeczki 🙂

  • śliczne te pazurki 😀

  • cudowny blog, bardzo mi się podoba 🙂 Poobserwujemy się?

  • A bo tak naprawdę to sonda jest zbędna bo można zawsze czegoś innego użyć 😀

  • zastanawialam sie nad tym albo podobnym lakierem (nawet juz nie pamietam) 😛 ale wydal mi sie szaro bury i co ? teraz żałuje że go nie wzięłam

  • Prześlicznie to wygląda 🙂
    Kupuje biały lakier i działam. Ciekawe czy plastikowym widelcem da radę zrobić te kropki 😉

    • myślę, że to ma szanse powodzenia :] daj znać co z tego wyszło 🙂

  • A ja bym jeden pazur tak pomalowała. Bo dostaję oczopląsu, prawdę mówiąc. 😀

  • Uwielbiam ten kolor, a ślicznych i rownych kropeczek gratuluję 🙂

  • Przyjemny mani 🙂 Taki miły dla oka, chociaż jestem bardziej ciekawa jak wygląda bez kropek 🙂

  • Boskie są te kropki!

  • kropy kropeczki – to lubię!

  • Bardzo fajne 🙂

  • piękny brąz a ja dalej mam nie pomalowane pazury:/

  • przypadkiem go puściłam wczoraj nieskończonego i wykasowałam stąd post którego nie ma

    Cieszę się że ci się podoba. Nie mam coś weny do makijaży ostatnio ani chęci.

  • wow, jak ślicznie to wygląda, a jakie równiutkie te kropeczki Ci wyszły

  • Fajnie :))

  • piekne krpeczki, idealne do sukienki z filmu Pretty Woman!

  • Ale tam… oszukuje. Od linijki robiła na pewno. ;P

    • wiadomo no i przy użyciu dodatkowo cyrkla 😛

  • Sliczny kolor, kropeczki urocze.
    Wkurza mnie jak ktos mi pisze, ze mam jjesienny albo zimowy lakier. jak mi sie podoba, to co to kogo obchodzi?

    • ja tam lubie (jak widać) jesień latem 😀

  • O widzę, że trzeba stalówkę zakupić, bo z sonda mi tak szybko nie idzie 🙁

  • fajnie Ci to wyszlo,podoba mi sie poloczenie kolorow.

  • ana

    ale mega retro!
    Ze mnie potworna nudziara w tym temacie, ciągle tylko łan simpyl kolor on maj nejlz 🙂
    Ale dla mnie one również wyglądają na czasochłonne, chyba coś tu oszukujesz że to 2-minutówki 😛
    Reasumując pokochałam je, w najbliższej wolnej chwili zrobię sobie takie szaleństwo 🙂

    • gdzież bym chciała oszukać :> no cos Ty?
      naprawdę idzie to zgrabnie i szybko tą stalówą, a jaka stylówa ;D
      nawet sobie przed momentem na stópki kropki rzuciłam tak mi sie spodobało 😀 nawet minutę nie trwał proces :>

  • Cudne połączenie, kropeczki wyszło bardzo starannie.

  • dziewczyno uwielbiam Twoje malowanki;))
    genialne te pazurki;)
    zapraszam na rozdanie;)

  • potrzeba matką wynalazku:) ale z Ciebie zdolniacha 🙂

  • Urocze,jednak brazy nigdy nie laduja na moich paznokciach

  • Słodko wygląda z kropeczkami, bardzo ładny odcień lakieru 🙂

  • fajne te grochy 🙂

  • Nie spodziewałam się, że brąz tak ładnie polubi się z białym. Świetny efekt 😉

  • przesłodkie kropeczki 🙂

  • W zeszłym roku w wakacje latałam z taką kawą z mlekiem na paznokciach. oj uwielbiałam ten lakier i tez ciapki sobie robiłam
    urokliwe jak jasna cholera 😀

  • ja chcę umieć takie kropki robić buu

    • to naprawdę nic trudnego Monia :>

    • A Czym one są zrobione? 🙂

    • jak zapisałam w poście, stalówka pióra

  • Ale precyzja… ślicznie wygląda ten mani 🙂

  • Uwielbiam kropy:)

  • Anonimowy

    Świetne paznokcie 😉
    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

  • Uwielbiam kropkowe mani 🙂

  • mam sukienkę z takiego materiału 😀 nawet taki sam odcień brązu 🙂

    • no po tym mani mi się taka marzy :]

  • Świetne te kropki 🙂 moje możesz zobaczyć u mnie na końcu ostatniej notki :)A przypominam, że robiłam je długopisem.

  • Też bardzo lubię kropki:) Tylko jeśli chodzi o kolor lakieru to jest średnio w moim guście.

  • Kolejny genialny pomysł na kropki. W Twoim mózgu musi chyba istnieć jakaś dziwaczna synapsa, dzięki której wszystko, co zwykłym ludziom nawet nie kojarzy się z kropkami, Ty zamieniasz na rewelacyjne sondy 😛

    • mogę zostaćć zamieniaczem w sondy XD nowy fach

  • Jesteś mistrzynią kropek:) Super:)

  • super!

  • nawet równo? wyszły genialnie, od dzi za miast łepków od igieł uzywam stalówki od pióra ;>

    • bo łepkiem 😀 zrobisz większe a ja szukałam narzedzia by takie mini zrobić
      no i znalazłam :]

  • mi też się podoba 🙂

  • no, no. bardzo precyzyjnie. [chyli czola]

  • Kropki bardzo staranne…no i niezły pomysł z tym piórem 😉

  • ślicznie Ci to wyszło! chyba nie potrafiłabym zrobi tak równo 😀
    ile zapłaciłaś za ten lakier?

    • lakier kosztuje ok. 13zł, ale słyszałam że w Krakowie można nawet za 8zł go dorwać 🙂
      szukajcie a znajdziecie :>

  • taki negatyw piegów, tylko równiejszy ;p

  • uwielbiam kropy 🙂

  • oho, jaki ładny kolor 😀

  • o jak pięknie

  • Rewelka ;**

  • śśśłodkie 🙂

  • Śliczny ten kolorek 😉
    i kropeczki takie równe 😉 ja bym nie umiała xd brak zdolności manualnych 😉

    pozdrawiam i zapraszam na
    katehaterockz.blogspot.com

  • eeee no nie ma co – perfekcja 😉

    • do Twoich to mi jeszcze daleko :>

    • a lanie to Ci kiedyś ktoś sprawił? :>

    • nie twierdzę, że by mi się nie przydało ;D ale ja swoje wiem, jestem stałą bywalczynią na Twoim blogu 😛 oczy mają wadę ale z okularem są w pełni sprawne 🙂

  • Świetny mani, dzięki kolorom bardzo subtelny i klasyczny (:
    Mam spinkę-kwiat, która ma kolory na odwrót 😀

  • Śliczne kropki i jakie równiutkie:D

  • śliczne brązowe kropeczki! 😉

  • Uwielbiam paznokcie w groszki ! 🙂

  • biedroneczki są w kropeczki 🙂 skróciłaś pazurki?:)

    • tak bo mi się troszku rozdwoiły i ogólnie już te długaski mnie wkurzały to ciachnęłam :]

    • u mnie odżywka diamentowa sieje spustoszenie, straszne mam paznokcie po niej:(

    • mój nr 1 to 8w1, ale mi się kończyła i posmarowałam jakąś bazą z Glossy grr :/
      diamentowa jest cieniutka

    • własnie po tej porażce z diamentową , zastanawiam się czy kupić 8w1 … co mówisz?

    • ja nie znam lepszej ale są tacy co na nią psy wieszają 😀 10zł najwyżej stracisz 😉

    • wrrr za 10zł bylby kurczak na rosół ha 😛 dobra zapodawaj wpis żarciowy, bo mnie mój z kompa wywala i nie przeczytam 😀

    • dopiero idę biegać więc będzie wieczorem, jutro sobie powzdychasz do żarła 😀

  • śliczne 🙂

  • Fajnie. 🙂

  • Rewelacja 🙂 Muszę dopaść ten kolorek! 🙂

  • Kolor jest piękny!
    Ja jednak wolę bez tych kropek 😉

  • Super kolor.. Kropki pasują mu wręcz idealnie.. Aż się prosi o jakiś fajny turkusowy ciuch do kompletu i można śmigać 😀

  • świetne są te kropki 🙂

  • Ładne kropki Ci wyyszły:)dodaja temu mani charakteru:)

  • świetnie wyglądają te kropeczki! aż trudno uwierzyć, że są robione piórem a nie przyklejone

  • jakie Ty robisz cudowne kropki! muszę wypróbować patent z piórem, bo ani szpilka, ani wsuwka nie pomagają ;p

  • Ev

    Ogólnie nie szaleję za kropkowymi mani, ale ten mi się naprawdę podoba 🙂 Kropeczki dodały duuużo uroku temu lakierowi!

  • Wow ale równiutko te kropeczki Ci wyszły jak od jakiegoś szablonu 🙂

  • jaki szał na kropki ostatnio 😉 Brązowa biedronka 😮

  • Piękne! A brązowy lakier jest śliczny! Mam już dwa u siebie i w sumie trochę się zdenerwowałam, bo trzecim bym nie pogardziła 😛

    • 😀 skądś to znam, mam czasami bardzo podobny objaw XD

  • pięknie 🙂

  • Śliczności!!! Też chcę takie!

    • oglądałam go na tym blogu ostatnio, zatrzymałam sie przy nim :]

  • Kropki eleganckie, równiutki 🙂 Bardzo mi się podobają 🙂

  • bardzo ładne kropeczki 🙂 i śliczny lakier bazowy 😀

  • eM

    Ja nie wiem jak Ty potrafisz robić tak cudne kropki w 2 min! :>

    • No właśnie! To wygląda na żmudną robotę 😉 Podoba mi się!

    • maczam a kropli lakieru, przykładam do paznocia, tak macham kilka razy i gotowe :]

  • faktycznie dosc rowne 🙂 ladnie ladnie

  • zgrabnie Ci wyszły te kroptusie 🙂

  • Nawet rowne te kropki Ci wyszly 🙂

  • Ala

    Bardzo ładny ;D