Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
9 Wrz

Jeden lakier, dwie odsłony

Pozbyłam się jajecznicy z paznokci 😀 i dziś stonowałam. Przedstawiam zatem w dwóch osłonach burego z numerkiem 427 od Flormar. A że uwielbiam maty w ruch poszedł natychmiast Matifying Top coat również z Flormar. To mój pierwszy kontakt z lakierami firmy i póki co jestem zadowolona. 427 ma wszystkie cechy by nazwać go bardzo dobrym produktem. Top coat też niczego sobie.

Chwilę po nałożeniu.

Dłuższą chwilę po nałożeniu.

Obsession
  • W macie jest sliczny ! 🙂

  • Wersja matowa najlepiej wygląda:). Coraz więcej widzę dobrych opinii na temat top coat i chyba zakupie sobie ; )

  • eM

    nawet nie wiedziałam, że takie cuda tworzą 🙂 uwielbiam matowe paznokcie, a matowe lakiery nie zawsze są takie matowe, więc będę musiała się zaopatrzyć w ten top coat 🙂

  • Świetny kolor! Nawet w tym macie podoba mi się bardziej 🙂

  • Coś pięknego. Przyznam się że nigdy nie miałam matu na paznokciach. Po przeczytaniu tego posta chyba spróbuje. Pozdrawiam

  • Kocham lakiery tej firmy;) długo utrzymują się na moich paznokciach i w mojej stacjonarnej drogerii kosztują tylko 4,50;) zapraszam do mnie

  • Ileż to to takie flormarowe ustrojstwo matujące kosztuje? Efekt zniewalający!:)

  • Mam 3 lakiery tej firmy i bardzo je sobie chwalę 🙂 Ten kolor bardzo mi się podoba, jednak bardziej w wersji bez matu 🙂

  • Brakuje tylko jesiennych liści

  • Matowy duuużo ładniejszy 🙂

  • Nooo nieźle nieźle !

  • Ten top jest rewelacyjny! Matuje idealnie. Bardzo podoba mi sie taka wersja tego koloru.

  • uwielbiam matowe paznokcie!

  • fajnie matuje: podoba mi sie 🙂

  • wersja bez topera zdecydowanie bardziej mi przypadła do gustu:), ja generalnie za matami na pazurkach nie jestem:) ale to ma się Tobie podobać;p

  • Też mnie bierze ostatnio na takie szaro-bure odcienie (pierwszy Kiko, który wylądował w moim zakupowym koszyczku to był właśnie szarak).
    W wersji matowej naaaajs!

  • mkp

    Kiedyś niechcący znalazłam sposób na matowe paznokcie bez topu. Świeżo pomalowane paznokcie potrzymane chwilę nad gorącą parą matują się same. Może nie wygląda to tak idealnie jak z topem ale efekt też ciekawy.

    • ja natomiast widziałam sposób na "zimną herbatę" 😀 znasz?

    • mkp

      Nie 🙂 Ja generalnie nie znam sposobów żadnych, ten powyższy sam się znalazł 🙂

  • Bez matu ten egzemplarz bardziej mi się podoba.
    A czemu, jeśli można wiedzieć, jajecznicę miałaś na paznokciach zamiast ją zjeść? o.o

    • tak zostało nazwane moje poprzednie "arydzieło" i trudno się nie zgodzić z tym XD

  • fajny jest:) wersja z topem bardziej mi się podoba.

  • Bardzo ladny odcien i ciekawy lakier zarazem 🙂

  • Super ekstra, że wiem, że jest bezbarwny lakier matowy z jakiejś tańszej firmy niż essie. Chętnie wypróbuję! Dzięki za info 🙂

  • Ładnie wygląda ''zmatowany'' 😉

  • za matami nie przepadam, ale lakier sam w sobie bardzo fajny!

  • zdecydowanie wersja mat wygrywa ;>

  • Bardzo fajny efekt jak dla mnie, muszę się za tym topem rozejrzeć.

  • Zmatowiony wygląda zjawiskowo.:)

  • Nie przepadam za takimi kolorami, ale mat wygląda super. 🙂

  • bardzo ciekawy kolor lakieru, a z matującym topem wygląda genialnie 🙂 kolejny raz ubolewam nad brakiem dostępu do kosmetyków z Flormaru 🙁

  • jestem zwolenniczką lakieru z połyskiem 😉 mam ten kolor i lubię się nim zachwycać jak mam go na pazurkach ale w macie też się prezentuje nieźle – u mnie by raczej przeszło tylko połączenie matu i błysku 🙂

  • jako mat super !

  • pięknyy , ale matowy ;D

  • wow matowy wygląda super! 🙂

  • Uwielbiam ten odcień szarości – jak tylko zaczyna sie szaro bura jesień to u mnei caly czas gości na paznokciach.
    Mam kilka odcieni i również mam mat…
    Ale ten duecik bardzo przypadl mi do gustu 🙂
    Super zmatowienie ! 😀

  • Efekt jest boski <3

  • podoba mi sie ten efekt

  • Flormar rules:) Wracamy do szarosci:P

  • kolorek nie mój, ale mat rewelacyjny!

  • Ładny kolor 🙂
    Ogólnie nie jestem fanką matów- wolę jednak ten połysk:D

  • Bardzo mi się podoba 🙂

  • Najlepszy efekt jest chwilę po nałożeniu topu, ale każdy inny też mi się podoba. A może to zasługa koloru? 😛

  • Obses, a weź mi jeszcze raz powiedz co do tego blogera ;>
    1. Zdjęcia mają być o rozmiarze poniżej 800 kb czy szerokość ma być mniejsza niż 800 px żeby nie zapełniać tak bardzo (albo w ogóle) tej przestrzeni dyskowej ?
    2. Ty je dodajesz normalnie z kompa czy umieszczasz na jakiejś stronie i kopiujesz adres URL, że są takie duże i wyraźne i nie zapełnia Ci się tak szybko miejsce na tej przestrzeni dyskowej?

    • ja je mam zawsze w rozmiarze 620px na 600-750px i takie umieszczam na imageshack lub picasa, stamtąd pobieram URL 🙂 przestrzeń dyskowa pełniutka 😀

  • obie odsłony bardzo udane, chociaż błyszcząca podoba mi się troszkę bardziej 😉

  • mat super, zresztą ja ogolniellubię wszystkie maty 🙂

  • obie opcje mi się podobają 🙂 muszę odkurzyć mój matujący 😛

  • iscie jesienny kolor:) wlasnie mi sie przypomnialo, ze mam gdzies matujacy top coat, jeszcze nie ruszony:D

  • 427 wygląda świetnie!!!

  • Matowy moim zdaniem wygląda o wiele ładniej 🙂

  • ja akurat za matami nie przepadam, więc wybieram wersję w oryginale 😀

  • Świetny kolor w obu wydaniach 🙂 muszę w końcu zatrzymać się na chwilę przy stoisku Flormaru w siebie,bo widzę że niezłe cuda można u nich znaleźć 🙂

  • piękny, jesienny kolor 🙂

  • Fajny burek, z topem jeszcze fajniejszy:)

  • super mat ;)chyba zakupie ten top coat 🙂

  • Patrzę właśnie na swoje paznokcie, które pokryłam dzisiaj matującym topem od Vipery i widzę, że są mniej zmatowione niż Twoje. Ale chyba wolę delikatniejszy efekt.

  • Mat wygląda super!

  • Piękny kolor, aj mat wygląda niesamowicie:)

  • Obydwie wersje są przyjemne, ale chyba wolę błysk 🙂

  • MatLOVE<3

  • Świetnie wygląda matowy i faktycznie jesienna tonacja ;]
    obserwuję ;p

  • ja tez uwielbiam maty! Tyle ze ja zawsze kupuje w intensywnych kolorach-czerwienie, roze. Ale widze ze na jesiennych szarosciach tez genialnie wyglada! Super :))

    • a tak właśnie poeksperymentowałam 😀

  • U mnie musi być błysk, pewnie dlatego bardziej podoba mi się solo 🙂

  • musze w koncu zkaupic sobie matowy paznokiec 😉 strasznie mi sie podobaja 😉

  • W sumie w obu jest git 🙂

  • oj ten mat coraz bardziej mi sie podoba 😉

  • w macie lepiej wygląda. ale i tu i tu taki trupek trochę nie?
    i dziękuję przypomniała mi pani by zmyć paznokcie i pomalować na śliwkę taką chamską wpadającą w czerń muszę wiśniowe bordo wpadające w czerń tez kupić zawsze lubiłam takie kolory jesienią

  • a czemu mam wrażenie, że nie pokrył za dobrze? chyba do okulisty muszę.. 🙁

    • to jedna warstwa, wg mnie wystarczająca 😉

  • nie lubię u siebie matowego efektu, zdecydowanie bardziej podoba mi się błyszczący ten szaraczek 🙂

  • Niee, nadal nie lubię matów, ale sam lakier w wersji zwykłej baardzo fajny 😀 Że u mnie Flormara nie ma no, nie mam jak pomacać 😛

  • Super efekt! Muszę sobie kupić taki matujacy top!

  • wspaniały mat, rzekłabym elegancki 😀

  • W oryginalnym wydaniu jest śliczny:)

  • Też muszę odkopać swój matujący top coat. Wieki całe go nie używałam.

  • w macie wygląda lepiej 🙂

  • MAtowy cudowny!

  • Czuć jesień 🙂

  • bardzo mi się podoba mat 🙂

  • kolor świetny, w macie jak i bez efekt mi się podoba 😉

  • Kolor jest super,tylko ja niestety do matu się nie mogę przekonać:-(

  • eM

    Ładny! Ja nie mam jeszcze żadnego lakieru z Flormaru, może w tym tygodniu coś wpadnie w moje ręce ;>

  • O to to, jesien na paznokciach 🙂

  • Czekam na relację z trwałości w połączeniu z topem matującym bo same lakiery Flormaru są bajeczne dla moich paznokci:)

  • kolorek świetny, ale efekt matu zdecydowanie nie dla mnie 🙁

  • zdasz relację jak z trwałością flormarów? 🙂

    • tak, mam bowiem jeszcze dwa kolory w zanadrzu :]

  • Bardzo fajny kolor, taki jesienny 😉 A top o wiele lepszy, niż ten z Essence, który był jedynym matem w moich rękach 😉

  • bardzo ładny ten kolor;) muszę go mieć, jeżeli trzyma się tyle co te lakiery które mam z tej firmy to już w ogóle super;)

  • jak ja lowam maty:)

  • O wiele bardziej podoba mi się wersja matowa! 🙂
    Pozdrawiam,
    Blond and wavy.

  • Ev

    Dość fajny jesienny kolor, zmatowiony o wiele bardziej mi się podoba 🙂

  • Bez macia wygląda ładniej :). Ciekawy kolor, tak przy okazji 🙂

  • Bardzo ładnie matuje 🙂 Mam top coat z Paese, jestem średnio zadowolona. Przy najbliższej okazji wypróbuje Flomar- muszę poszukać u siebie tej marki 🙂

  • w macie ślicznie :]