Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
17 Wrz

Kenzo World

Nim trafiły na polskie półki perfumeryjne, zrobiły niemałe zamieszanie kampanią reklamową z udziałem Margaret Qualley, która jest córką Andie MacDowell. Mnie samą video reklama wprawiła w niemałe osłupienie. Gdy ochłonęłam ostatecznie uznałam, że w tym całym surrealistycznym szaleństwie jest metoda. I choć dla niektórych to za wiele, mnie samej podoba się spektrum nawiązań, m.in. do teledysku Fatboy Slim – Weapon Of Choice czy uwielbianego przeze mnie filmu „Metropolis” w reżyserii Fritz’a Langa. Sami twórcy powiedzieli, że „dziewczyna Kenzo osadzona jest w teraźniejszości. Nie jest w najmniejszym stopniu nostalgiczna. Uwielbia ruch i zawrotne tempo. Lubi, kiedy przedmioty unoszą się, ślizgają i zderzają w czasie rzeczywistym. Nigdy nie jest obojętna, zawsze entuzjastyczna. Wyróżnia się z tłumu”. 

Marka Kenzo powierzyła kreację swojego nowego zapachu wyjątkowemu kreatorowi perfum – Francisowi Kurkdjianowi. Francis wiedział, kim chce zostać już jako piętnastolatek i osiągnął swój cel w wieku 25 lat, kiedy stworzył kompozycję, która okazała się jego pierwszym międzynarodowym sukcesem. Jego kreatywność ukształtowały taniec klasyczny i fortepian – dwie dyscypliny, które łączą w sobie rygor i kreatywność. Jego środowisko rodzinne przedstawiło mu świat couture. Jako prekursor, Francis Kurkdjian odważnie mieszał gatunki, style i materiały. Zrezygnował z utartych schematów i potraktował kwiaty w nietradycyjny sposób: odważył się je przedawkować. Kenzo World otwiera się przypływem kwiatów wyłaniających się całymi naręczami: od płatków do bukietów, z towarzyszącą im eksplozją słodyczy… Powstał błyskotliwy zapach o żywej, musującej aurze – szalony rockowy nektar z upajającym aromatem, który łechce nos. Gwałtowna dawka energii i długotrwała stylowa aura. Francis Kurkdjian stworzył ten zapach niczym autentyczną eksplozję kwiatów, w której każdy kwiat ukazuje nowe oblicze. Piwonie uszalechnia egipski jaśmin z fasetkami „czerwonych owoców”. Urzekający ambroxan podtrzymuje tę nutę i nadaje kompozycji zmysłowy i ponętny charakter. Zapach wykracza poza stereotypowo pojmowaną kobiecość.

Kenzo World

Intrygujący flakon zawiera elementy opalizujące, czarną gumę i różowe złoto. Przypomina mix-and-match mody Kenzo. Gumowany korek inspirowany legendarnymi torebkami Kenzo Kalifornia, drogocenne detale z różowozłotego metalu z kolekcji biżuterii „The eye” oraz oszronione szkło określają estetykę flakonu i prowokują osobliwą wizualną konfrontację. Tajemnicze i fascynujące oko – obserwowane z przodu i z góry – widoczne jest pod każdym kątem. Flakon zaprojektował Patrick Li − bliski przyjaciel Carol Lim i Humberto Leona. Opakowanie zewnętrzne ze stylizowaną metaforą oka i jego mocy zachęca do doświadczania jego magii.

Kenzo World
/paznokcie Chanel Le Vernis Velvet  w odcieniu Pink Rubber klik/

Obsession
  • Karo

    Powącham na pewno 🙂

  • Buteleczka wygląda fantastycznie 🙂

  • Ta kampania kompletnie do mnie nie przemawia ale zapachu jestem ciekawa. Kocham zapachowe nowości

  • Niezbyt lubie zapachy KENZo, ale podoba mi sie szata graficzna 🙂 Musze je powachac 😀

  • Wszystko brzmi intrygująco:), ja jeszcze go nie poznałam.

    • koniecznie sobie powąchaj, zapach już w perfumeriach 🙂