Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
22 Paź

Estée Lauder kampania na rzecz walki z rakiem piersi

U podstaw tej jakże ważnej Kampanii leży wizja jednej kobiety: Evelyn H. Lauder. Kobiety na całym świecie umierały na raka piersi, lecz nikt o tym otwarcie nie mówił. Poruszona brakiem powszechnej świadomości na temat choroby oraz brakiem funduszy i środków niezbędnych do walki z tą chorobą, Evelyn postanowiła przyczynić się do rozwiązania problemu. Tak powstała Różowa Wstążka, a reszta jest już historią. W 1992 r. zapoczątkowała Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies i wymyśliła Różową Wstążkę, którą wkrótce zaczęto wręczać klientkom odwiedzającym punkty sprzedaży na całym świecie. Po roku Evelyn założyła Fundację na rzecz Badań nad Rakiem Piersi – organizację charytatywną zbierającą fundusze w pełni przeznaczone na badania nad rakiem piersi. Evelyn stoi u źródeł ruchu, który zjednoczył pracowników, klientów, kobiety, badaczy, decydentów oraz osoby dotknięte chorobą w jednym celu – znalezienia lekarstwa na tę chorobę.

Z okazji 25-lecia Kampanii pragniemy złożyć hołd dziedzictwu Evelyn i jej pionierskiej wizji. Dzięki niesłabnącemu wsparciu w zakresie badań, edukacji i opieki medycznej, globalne zaangażowanie Estée Lauder Companies w sprawę jest silniejsze niż kiedykolwiek przedtem.

Kampania na rzecz walki

z rakiem piersi

Estée Lauder Companies

świętuje w tym roku swoje 25-lecie

 

Obecnie dzięki wysiłkom i zaangażowaniu  Estée Lauder Companies Różowa Wstążka jest utożsamiana z walką z rakiem piersi a na badania, edukację i opiekę medyczną na całym świecie zebrano 70 mln USD. Za pośrednictwem Fundacji ufundowano 225 grantów badawczych w dziedzinie medycyny a także doszło do przyspieszenia badań oraz postępów w dziedzinie walki z rakiem piersi, co przełożyło się na ratowanie życia i polepszenie opieki medycznej i jakości życia chorych. Na całym świecie podświetlono ponad 1000 budynków w ramach szerzenia świadomości na temat raka piersi oraz w hołdzie dla osób dotkniętych tą chorobą a projekt zaangażowanych jest 46,000 pracowników na całym świecie.

Kluczowym partnerem Estée Lauder Companies w walce z rakiem piersi jest Fundacja BCRF, założona w 1993 r. przez nieżyjącą już Evelyn H. Lauder. BCRF to najbardziej ceniona w USA organizacja charytatywna zaangażowana w walkę z rakiem piersi i dążąca do wyeliminowania tej choroby z naszego życia poprzez finansowanie najbardziej obiecujących w tej dziedzinie badań. I choć w dziedzinie badań, leczenia i opieki medycznej poczyniono znaczne postępy, rak piersi diagnozowany jest u Amerykanki co dwie minuty. Od czasu, gdy Estée Lauder Companies zaczęła wspierać za pośrednictwem BCRF pionierskie badania w tej dziedzinie, w walce z rakiem piersi dokonano istotnych postępów umieralność na raka piersi spadła w ciągu ostatnich 20 lat o 38%, w przypadku wczesnego wykrycia raka szansa na pięć lat dalszego życia wzrasta o 90%. Niemniej jednak wiele pozostało do zrobienia. Choć rak piersi nie jest już, jak 25 lat temu, równoznaczny z wyrokiem śmierci, kobiety i mężczyźni na całym świecie zapadają na tą chorobę, a czasem na nią umierają. Bierzemy udział w tej walce od początku i będziemy ją prowadzić aż do dnia gdy wygramy.

W Polsce w 2017 roku siedem marek kosmetycznych Estée Lauder Companies wspiera misję uwolnienia świata od raka piersi i zbiera fundusze an rzecz badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych w Pomorskim Uniwersytecie Medycznym:


Bobbi Brown Cosmetics wspiera kobiety na drodze odnalezienia wewnętrznej siły i wzmocnienia swojej pozycji. W ramach tegorocznej, 25-tej już Kampanii Estée Lauder na rzecz Walki z Rakiem Piersi Bobbi Brown oferuje klientkom zestaw Pink Peony Illuminating Bronzing Powder Set, zawierający puder rozświetlająco-brązujący Illuminating Bronzing Powder (8g) w odcieniu różanym oraz minipędzelek do twarzy Mini Face Blender Brush. Supermiękka i gładka formuła kremu w pudrze zapewnia skórze opalizujący, słoneczny blask i korzystnie prezentuje się na różnych karnacjach.

Dostępność: wyłącznie w wybranych Perfumeriach Douglas oraz w salonach firmowych Bobbi Brown Cosmetics


W ramach wspierania badań nad rakiem piersi, marka Bumble and bumble ozdobiła Thickening Spray (250ml) limitowanym różowym wzorem. Thickening Spray doskonale sprawdzi się na przyjęciu, na planie i za kulisami. Idealny dla włosów każdego rodzaju, trwale podnosi fryzurę i dodaje jej objętości. Efekt? Burza włosów, której wszyscy Ci pozazdroszczą!
Dostępność: wybrane Perfumerie Sephora.


Co roku Clinique oferuje na rzecz Kampanii specjalną, limitowaną buteleczkę swojej przebojowej formuły Dramatically Different Moisturizing Lotion+ (200ml), która łączy całodzienne nawilżanie z wzmacniającymi skórę składnikami zapewniającymi jej na długo młody wygląd, wzmacnia barierę ochronną skóry o 54% i zatrzymuje w jej obrębie wilgoć. Limitowaną wersję Dramatically Different Moisturizing Lotion+ od Clinique zdobi kółko na klucze z czterema breloczkami, w tym z propagującą walkę z rakiem piersi Różową Wstążką.
Dostępność: perfumerie Douglas, perfumerie Sephora, salony firmowe Clinique, clinique.com.pl


Najlepsze serum w dorobku Estée Lauder – Advanced Night Repair 50ml – to propozycja na noc dla każdej kobiety. Maksymalizując moc naturalnych mechanizmów regeneracyjnych skóry zachodzących podczas snu, Advanced Night Repair zapewnia gładką, promienną, młodzieńczą cerę. Do jego limitowanej wersji dołączono różowy łańcuszek na klucze z trzema breloczkami, dzięki któremu klientki zyskują możliwość zamanifestowania swojego wsparcia dla kampanii na rzecz szerzenia świadomości raka piersi. Kropla błękitu symbolizuje cierpiących na raka piersi meżczyzn, którzy stanowią mniej niż 1% ogółu chorych.
Dostępność: perfumerie Douglas, perfumerie Sephora, salony firmowe Estée Lauder, esteelauder.pl


Pink Ribbon Knockout Eyes Collection obejmuje paletę 8 najlepszych cieni do powiek Pure Color Envy. Wygląd palety nawiązuje do tematu przewodniego kolekcji na 2017 rok. Zestaw obejmuje również tusz do rzęs Knockout Mascara, pędzel do cieni do powiek oraz miniaturę kredki Double Wear Eye Pencil. Cienie do powiek, mascara, pędzelek do cieni i do makijażu oka umieszczone zostały w kosmetyczce zamykanej na suwak z motywem Różowej Wstążki.
Dostępność: perfumerie Douglas, perfumerie Sephora, salony firmowe Estée Lauder, esteelauder.pl


W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi La Mer oferuje limitowany słoiczek kultowego kremu Crème de la Mer (15ml). Dzięki legendarnemu Miracle Broth™, Crème de la Mer dysponuje mocą transformacji skóry. Już wkrótce po nałożeniu kremu, wygląd skóry poprawia się, zmarszczki, drobne linie ulegają wygładzeniu, a widoczność porów zmniejsza się. Efekt? Odmłodzona skóra. Krem odmładza nawet najbardziej przesuszone cery. Dzięki bogatemu w substancje odżywcze Miracle Broth™, który stanowi podstawę głębokich mocy transformacyjnych La Mer, skóra zyskuje nawilżenie, podrażnienia znikają i pojawia się blask.
Dostępność: wyłącznie w wybranych Perfumeriach Douglas


Rozpieszczaj swoją skórę superbogatą maseczką nawilżającą na noc (100ml) marki Origins. Nasycona olejkami z roślin o najwyższej zawartości substancji odżywczych w przyrodzie – awokado i moreli – formuła błyskawicznie koi skórę przynoszącą ukojenie dawką głębokiego nawilżenia. Japońskie algi pomagają odbudować naturalną barierę ochronną skóry zapobiegając przyszłej utracie wilgoci, a skóra budzi się do życia odżywiona i gotowa na oczekujące ją w ciągu dnia wyzwania.
Dostępność: salony firmowe Origins, wybrane perfumerie Sephora.


Każda z nas wygląda zachwycająco w świetle złotej godziny. Jak podtrzymać ten wspaniały efekt?  Baza Smashbox pod podkład (30ml) pozwala cerze zachować blask przez 24 godziny na dobę – na zdjęciach oraz w życiu. Delikatna niczym satyna formuła rozświetla, udoskonala i nadaje blask zapewniając równocześnie nawilżenie i przygotowując skórę pod makijaż.
Dostępność: wybrane perfumerie Sephora.

W 2017 roku w Polsce Kampania ma kilka wymiarów:
– edukacyjno-muzyczny – wspólnie z Magic Records wydano siódmą kompilację muzyczną „in PINK7”, która nie tylko dostarcza fantastycznej muzyki, dobranej przez dziennikarza muzycznego Macieja Ulewicza, ale też zbiera fundusze na badania,
– finansowy – od 1 października 2017 do 31 marca 2018 marki oferują limitowane edycje z różową wstążką: Estée Lauder, Clinique, Origins, La Mer, Smashbox, Bumble and bumble i Bobbi Brown – 20% ceny produktów Różowej Wstązki przeznaczone zostaje na wsparcie badań w Szczecinie.

W tym roku Kampanię wspiera też wielu wspaniałych partnerów, z których część działa edukacyjnie (jak np. PLL LOT czy Medicover) a część zbiera również fundusze na badania w Ośrodku w Szczecinie. Wśród tych partnerów mamy takie znane i lubiane marki jak: Ania Kruk, LAMY, Moleskine, Poczta Kwiatowa, riskmadeinwarsaw, Wittchen czy Yankee Candle.


Przyłącz się do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi i pomóż szerzyć misję uwolnienia świata od raka piersi, tak by różowa wstążka za kolejne 25 lat była jedynie historią.

Obsession
  • Doskonala inicjatywa <3

  • Rozważam dokupienie tego notesu 🙂
    Wczoraj mijałam go na pobliskiej wystawie i zapragnęłam go jeszcze mocniej a bardzo lubię papier Moleskine <3

  • Dobrze, że są takie akcje i z roku na rok coraz bardziej rosną w siłę:)

  • To wspaniała akcja, której kibicuję co roku!!!!