Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
18 Paź

The One Eau de Toilette 2017

Ona i on. Kit Harington i Emilia Clarke jako ambasadorzy nowych zapachów Dolce&Gabbana The one dla niej i dla niego. Zachwycająca kampania na targu w Neapolu, złote śródziemnomorskie słońce, rozpychający się uliczni grajkowie i sprzedawcy, a wśród nich rodziny rozkoszujące się znakomitym włoskim jedzeniem i wspaniałą atmosferą. W tłumie pojawia się Emilia Clarke: wielka gwiazda i zniewalająca piękność, ale także radosna, ciepła, spontaniczna młoda kobieta, która potrafi cieszyć każdą chwilą i żyć pełnią życia. Jej promienny uśmiech nieustannie błyszczy na ekranie, ona jest the One. Nowa kampania The One została nakręcona na ulicach miasta z udziałem zwykłych neapolitańczyków przez włoskiego reżysera Matteo Garrone znanego dokumentalnego stylu. Oprawą muzyczną dla filmu jest włoski swingująco – jazzujący utwór z 1965 roku. Pełna życia, rozkoszna kampania odzwierciedla to co najprawdziwsze we włoskiej kulturze: świat, w którym każdy może być The One.

Utalentowana brytyjska aktorka Emilia Clarke dołącza do rodziny Dolce&Gabbana jako nowa ambasadorka zapachu. Zamieszczając na Instagramie zakulisowe zdjęcie z kampanii, aktorka pisze: „Mój szeroki, pełen zachwytu uśmiech jest zasługą Dolce&Gabbana – oni wiedzą jak z brytyjskiej dziewczynki zrobić włoską księżniczkę”. Emilia Clarke wzbogaca kampanię swoim naturalnym ciepłem i uśmiechem, któremu nie sposób się oprzeć. Jej świeża naturalna uroda i autentyczne emocje doskonale odzwierciedlają istotę The One.

s

Dolce&Gabbana przedstawia nową, lżejszą interpretację kultowego zapachu The One – wodę toaletową, która zaprasza do zanurzenia się w kobiecym świecie. Nowa, świeża wizja sławnego zapachu The One Eau de Toilette jest czarującym, zmysłowym zapachem, który zawiera akcent świeżości podkreślający główną nutę lilii białej. Bardziej żywotny niż kiedykolwiek kwiatowy zapach, został pozyskany przez twórcę perfum Michaela Girarada, by stworzyć nową uzależniającą zmysłowość. Białe kwiaty lilii Madonny pokryte złotym pyłkiem spotykają się z włoską bergamotką, esencją mandarynkową, jedwabistym liczi i soczystą białą brzoskwinią. Specjalnie destylowana esencja ylang moheli jest wzmocniona delikatnym kwiatem pomarańczy i absolutem siana doprawionego miodem, tak by wzmocnić różne oblicza zapachu lilii. Wykończenie wanilią, wetiwerem i piżmem otula ten bujny bukiet zmysłowością.

Opakowanie nowej wody toaletowej nawiązuje do klasycznego, jakkolwiek nowy flakon jest wyższy, ma smukłą i elegancką linię. Geometryczny złoty korek, lśniące czarne logo i złoty kartonik są powtórzeniem kodów kolorystycznych marki.

Obsession
  • Przepiękna i taka roztańczona jest ta kampania. A zapach urzeka swoją delikatnością i zmysłowością.

  • Nowa odslona pieknej legendy 😀