Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
7 Cze

Piłkarska kampania Hugo Boss

Sportowe emocje coraz bliżej bo otwarcie mistrzostw świata już za kilka dni. Boss Parfums z dumą ogłasza swoją piłkarską kampanię reklamową 2018, która afirmuje indywidualne drogi do sukcesu powszechnie znanych piłkarzy: Juliana Draxlera, Philippe’a Coutinho, Harry’ego Kane’a i Alvaro Morata. Skrzydłowy, atakujący pomocnik, napastnik i środkowy napastnik. Cztery kluczowe pozycje w grze piłki nożnej, zajmowane przez czterech wybitnych zawodników. Czterech mężczyzn, którzy pokazują, co to znaczy być współczesnym mężczyzną. Ludzie, którzy realizują swoje marzenia, pozostając wiernymi temu, kim są. W każdej chwili, każdego dnia, bez względu na wszystko.

Piłkarska kampania Boss Parfums Soccer ukazywać będzie, w jaki sposób każdy zawodnik przenosi wartości gry do realnego świata. Zainspirowani uczciwością, pasją i lojalnością piłkarzy, ich fani poczują się zmotywowani do tego, by zdobywać więcej. Stać się najlepszymi. Jako wspólnota. Gdy Draxler, Coutinho, Kane i Morata dzielić się będą informacjami o swojej podróży, fani odkryją, że ich postawy i wartości stanowią integralne elementy ich sukcesu. Historia, która rozpoczęła się od pasji i determinacji, przeniosła ich z ulic, na których bawili się w dzieciństwie, na stadiony, gdzie grają dziś dla milionów fanów. Zwracając uwagę na to, co ważne, kampania reklamowa rzuca światło na ich wartości i na to, jak w zgodzie z nimi żyją każdego dnia. W jaki sposób kierują się uczciwością we wszystkim, co robią. Sukces na boisku uczynił z nich żywe legendy. Ale to ich zachowanie poza boiskiem sprawia, że stają się wzorami do naśladowania. Ukazani na zdjęciach Vincenta Floureta, poprzez emocjonalne zdjęcia opowiadają o inspirującej historii sukcesu, pracy zespołowej i poświęceniu, które są kluczem do zwycięstwa w piłce nożnej.
Aby celebrować nową kampanię piłkarską, Boss Parfums prezentuje Boss Bottled United – nową edycję limitowaną. Dla tych, którzy kierują się w życiu pasją, lojalnością i uczciwością, zapach odzwierciedla drogę zawodnika do sukcesu jako olfaktoryczne odzwierciedlenie boiska w mieście. Łącząc świeżość otoczenia z miejskim ciepłem, zapewnia wrażenie niesłabnącej rześkości dzięki modyfikacji oryginalnych składników Boss Bottled. Kompozycja otwiera się południowoafrykańska rośliną bukko, który łączy się z czerwoną pomarańczą, określając cytrusowy wymiar zapachu. Serce wypełniają mięta zielona i pieprzowa oraz absolut korzenia irysa, które nadają zapachowi jego żywiołowy charakter. Wetiwer, paczula i kaszmeran niosą ze sobą drzewną, ciepłą elegancję. Zamknięty w srebrzystym flakonie, zapach Boss Bottled United stanowi wspomnienie zasłużonych trofeów, jakie zawodnicy zdobyli, dając z siebie wszystko. Edycja limitowana zapachu Boss Bottled United dostępna jest w Polsce od maja w następujących pojemnościach: 50ml, 100ml (cena: 295,00 zł oraz 389,00 zł). To nie lada gratka dla fanów footballu.

Obsession
  • Mysle ze moj maz (nie jest zwolennikiem ani pilki ani Bossa) ale nie pogardzilby tym sreberkiem 😉