Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
6 Paź

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies

Polski oddział Estée Lauder Companies co roku, od samego początku istnienia firmy w Polsce, realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie od 26 lat szerzy świadomość o raku piersi oraz zbiera fundusze na naukowe badania medyczne. Estée Lauder Companies oraz niektórzy Partnerzy oferujący limitowane edycje swoich produktów z Różową Wstążką, przekażą fundusze na wsparcie kontynuacji badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Hasłem przewodnim Kampanii są dwa hasztagi #TimeToEndBreastCancer oraz #CzasPokonaćRakaPiersi, dlatego zachęcam do dzielenia się różową kampanią i świadomością poprzez dodawanie ich na instagramie.

       

 

Co 19 sekund gdzieś na świecie u jednej kobiety diagnozowany jest rak piersi. Dla tych, które słyszą diagnozę, czas nabiera zupełnie nowego znaczenia. Podobnie jak dla ich bliskich.

Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są nasi najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie Douglas oraz Sephora. Jak co roku w październiku 2018 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas), Bobbi Brown (salon firmowy i Perfumerie Douglas), Bumble and bumble, a także Origins (Dostępność: Salony Firmowe Origins, Perfumerie Sephora) oraz po raz pierwszy GLAMGLOW® oraz Jo Malone London (wyłącznie w wybranych Perfumeriach Douglas).

20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi.

 

Wybrane produkty kosmetyczne dostępne w ramach akcji:

Shimmering Skin Perfector® Pressed Highlighter marki Becca
Limitowana edycja w naszym najbardziej ukochanym odcieniu Opal, aby rozświetlić skórę i jednocześnie wspierać badania nad rakiem piersi. Kultowy, wielokrotnie nagradzany rozświetlacz – kremowy puder, nadający skórze niezrównany blask. Składający się z opatentowanej przez Becca mineralnej mieszanki perłowej oraz unikalnej płynnej silnie napigmentowanej formuły, jedwabista konsystencja rozpływa się na skórze, tworząc wyrafinowane, perłowe wykończenie. Nakładaj na wystające punkty twarzy lub w dowolnym miejscu, w którym chcesz dodać skórze.

Dramatically Different Moisturizing Lotion+
Clinique co roku wprowadza na rynek specjalną, limitowaną wersję emulsji nawilżającej Dramatically Different Moisturizing Lotion+. Zapewnia ona długotrwałe nawilżenie, a zawarte w niej składniki wzmacniające sprawiają, że skóra dłużej zachowuje swój promienny i młody wygląd. Emulsja wzmacnia także barierę ochronną skóry, dzięki czemu dłużej pozostaje ona nawilżona. Do produktu z limitowanej edycji Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion+ dołączony jest brelok z pięcioma charmsami, w tym różową wstążką.

Limitowana edycja serum Advanced Night Repair
Synchronized Recovery Complex II z różowym brelokiem Advanced Night Repair to najlepsze serum pielęgnacyjne od Estée Lauder na noc dla każdej kobiety. Maksymalizuje ono moc naturalnych mechanizmów regeneracyjnych skóry i pozostawia cerę gładką, promienną, młodzieńczą. Limitowana wersja serum Advanced Night Repair zawiera różowy brelok z frędzlami ze skóry ekologicznej, dzięki któremu klientki będą mogły pokazać swoje wsparcie dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi. Więcej o serum przeczytacie tutaj.

Powerful Pink Color Collection
Podkreśl swoją pewność siebie pełnymi ustami i błyskiem w oku. Twórz wiele odsłon makijażu przy pomocy dzięki tej jedynej w swoim rodzaju kolekcji kosmetyków. W pudełku znajdziesz paletę cieni, pędzelek, pomadkę w pięknym, zgaszonym różu o nazwie Powerful 220 oraz metaliczny błyszczyk Flower flow 205.

BUBBLESHEET™ Oxygenating Deep Cleanse Mask Glamglow
Oczyszczanie skóry w formie zabawy! Pierwsza w swoim rodzaju dotleniająca, głęboko oczyszczająca maseczka z zielonej herbaty TEAOXI® sprawi, że Twoja skóra będzie świeża, promienna i oczyszczona w zaledwie trzy minuty. Po nałożeniu ta bambusowa maska wypełniona węglem aktywuje bąbelki 3D, które natychmiastowo odżywiają, oczyszczają i usuwają makijaż. Używaj raz w tygodniu lub w razie potrzeby. Więcej o bąbelkowej masce przeczytacie tutaj.

JO MALONE LONDON Red Roses Cologne
Kwintesencja nowoczesnego romansu. Zmysłowa mieszanka siedmiu z najpiękniejszych róż świata. Wraz z rozgniecionymi liśćmi fiołka i odrobiną cytryny, rozwija się on jak bukiet świeżo ściętych kwiatów. Zaskakująco czysty i romantyczny.

Nieodłącznym elementem Kampanii od 26 lat są różowe wstążeczki (wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu) jako symbol zdrowych piersi. Wstążeczki te będą rozdawanie od 1 października 2018 r. we wszystkich Perfumeriach Douglas, Perfumeriach Sephora oraz salonach firmowych Estée Lauder, Clinique, Bobbi Brown i Origins.

Wyjątkowym i unikatowym na skalę światową elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi będzie ÓSMA już edycja płyty muzycznej „in PINK” stworzona wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz Universal Music Polska. Dzięki szerokiemu i intensywnemu wsparciu Patronów Mediowych informacja o Kampanii i o płycie dotrze do kilku milionów osób!

Pozostali Partnerzy akcji: Ania Kruki i kolekcja srebrnej biżuterii #BeStrong, „Różowy deser” w Restauracji Belvedere, odzież sportowa marki Cardio Bunny, specjalna edycja zegarka z linii Finesse marki ELIXA, różowa granola śniadaniowa marki Juicy Jar, dedykowane wieczne pióro – model safari dostępne w kolorach białym i różowym, zapachy Magnolia Blossom & Wood – świeży i delikatny zapach magnolii połączony z wyrafinowanymi nutami drzewa sandałowego Millefiori, sukienka RISK made in Warsaw, dwa unikatowe portfele w pastelowych kolorach pudrowego różu Wittchen, świeca Cherry Blossom marki Yankee Candle, różowy notes Moleskine oraz Poczta Kwiatowa oferująca specjalnie zaprojektowany bukiet „Różowa Wstążka”.

Produkty zaprezentowane w poście otrzymałam od Estée Lauder Companies.

Obsession
  • Ania

    Wspaniała akcja, którą warto wspierać 🙂

  • To wspaniałe, że firma Estée Lauder wspiera walkę z rakiem piersi. Bardzo lubię tą firmę.

  • Pola

    Super ze coraz czesciej porusza sie ten temat i coraz więcej firm sie angażuje w podobne akcje ,swiadomosc to podstawa !
    Zapraszam do mnie❤

  • Dopiero niedawno dowiedziałam się, że ta marka wspiera te akcje. Zresztą nie ona jedna. Naprawdę cieszy fakt, że tak wiele pieniędzy przeznacza się na badanie choroby, która dziesiatkuje kobiety.

    • To już 8 edycja Kampanii Różowa Wstążka Estee Lauder 🙂 Dobrze, że dociera do coraz szerszego grona osób 🙂

  • 20 % to bardzo duzo, swietnie ze istnieje ta akcja . Nam kobietom jest niezwykle potrzebna i wazna

    • oj tak, to bardzo duża kwota 🙂 dzięki temu przez te wszystkie edycje udało się zebrać na badania ponad 1mln zł 🙂 ogromny sukces! warto wspierać tę akcję!

  • Moja przyjaciółka jest amazonką dlatego ten temat jest mi szczególnie bliski. Super, że Estee Lauder oddaje aż 20% ze sprzedaży swoich kosmetyków w przeciwieństwie do innych marek kosmetycznych

  • Marzena

    Podstawa: badanie, regularne badanie, także to przy braniu prysznica. Moja koleżanka z pracy tydzień temu jest już po operacji, nie ma prawej piersi i czeka, co będzie dalej: radioterapia czy chemia. A wyszło przy badaniu pod prysznicem z końcem sierpnia 🙁

    • To prawda: badania to podstawa i budowanie świadomości.

      Bardzo mi przykro, że spotkało to kogoś z Twojego kręgu, życzę dużo siły.

      • Marzena

        Dziękuję, bardzo, bardzo pozytywnie jest nastawiona, od swojej lekarki usłyszała, że marzy o takich pacjentkach. Bo bardzo duży wpływ na przebieg leczenia ma stan naszej głowy, to, jak do choroby podchodzimy.