Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
7 cze

Zapachy Dsquared2

Marka Dsquared2 zrodziła się z twórczej wizji bliźniaków Deana i Dana Catenów. Zawsze marzyli o pracy we Włoszech – kraju, w którym urodził się ich ojciec. Przez kilka lat współpracowali z różnymi luksusowymi markami branży modowej, aż w końcu postanowili zaprezentować swoją pierwszą kolekcję męską pod marką Dsquared2. Kolekcja ta była debiutem ich teatralnych, unikatowych pokazów, w których projektanci łączą modę i muzykę, przyciągając uwagę światowej prasy i klientów. Wkrótce zaczęli poszerzać swoją działalność o kolekcję damską, dalej kolekcję kostiumów plażowych i bielizny, tak by w 2006 roku rozpocząć ekspansję w świecie zapachów.

WOOD to podwójny projekt nawiązujący do charakterystycznych cech drewna. Drewno jest mocne oraz solidne i posiada kompleksową strukturę, która określa jej wyjątkowy i niepowtarzalny charakter. Dwa nowe zapachy WOOD definiują współczesnego mężczyznę i współczesną kobietę jako zmysłowych, pewnych siebie i własnej osobowości. Bohaterowie tych zapachów – młodzi i odzwierciedlający ducha czasu, kierują się w życiu pasją, emanują dobrą energią, organicznie pragną nowych przeżyć. Poszukują wyrafinowanej esencji, która wyrazi ich autentyczność.

Twórcy zapachów Wood uważają, że zapach to zmysłowe doświadczenie, które mówi wszystko o tobie i twojej osobowości. To najbardziej charakterystyczny i intymny atrybut, ponieważ dzięki niemu jesteś rozpoznawalny i odróżniasz się sposób ewidentny, choć nieokreślony. Flakon ma prostą budowę i wypolerowane szkło w zapachu męskim, a przejrzyste w damskim. Flakon wieńczy unikatowy korek z magnetycznym zamknięciem, wykonany z najwyższej jakości jesionu. Każdy jego egzemplarz, tworzony indywidualnie, reprezentuje taki poziom rzemiosła, jaki już niemal zaginął. Drewno jako materiał nadaje flakonowi archaiczny, mocny sznyt, a błyszczące lub przejrzyste szkło oraz aluminium uwydatniają cenną wartość płynu w jego wnętrzu. Na wyjątkowo uformowanym dnie szkło przybiera krągły kształt i tworzy wewnątrz flakonu element w formie kropli łzy – niczym dodatkowa ampułka, która skrywa zapach. Aksamitne w dotyku opakowanie jest eleganckie i zmysłowe. Kartonik zapachu dla niego jest brunatny, a zapachu dla niej – różowy. Na obu opakowaniach widnieje emblemat klonowego liścia – znamienny symbol domu mody Dsquared2 , który jest gwarancją jego jakości, poszukiwań i innowacji.

WOOD – NOWY ZAPACH DLA NIEGO

Zapach silny, wyjątkowy, bardzo męski. WOOD – nowy zapach męski marki Dsquared2, otwiera się śródziemnomorską świeżością bergamotki z Kalabrii oraz mandarynką i cytryną z Sycylii. Wzbogacono go eleganckimi, przenikliwymi nutami imbiru. Wibrujące tonacje liści fiołka i kardamonu kontrastują ze szczególną zmysłowością abmroxu. Nowoczesna kompozycja białego drewna rozświetla głęboką i elegancką nutę wetiweru.

WOOD – NOWY ZAPACH DLA NIEJ

To bardzo udana kompozycja. Tworzy ja mieszanka nut mandarynki z Sycylii oraz liści maliny, które wyrażają radość i żywiołowość. Konwalia majowa i magnolia nadają jej świeży i eteryczny charakter a esencja cennych i uwodzicielskich składników – osmanthusa i jaśminu, wyraża intensywną kobiecość. Wszystko to wzbogacają promienne nuty białego drewna i cedru, wraz z głębią ambroxu, które nadają zapachowi wyjątkowy charakter.

Zapachy Wood dostępne od 15 kwietnia 2019 wyłącznie w sieci perfumerii Sephora i na sephora.pl

Obsession