Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
1 wrz

Carolina Herrera Bad Boy – zapach dla niegrzecznego buntownika

Carolina Herrera rozpoczyna nową przygodę z fascynującym zapachem Bad Boy, który wnosi do naszych czasów mit wiecznego buntownika. Bad Boy odzwierciedla mężczyznę, który ma odwagę łamać zasady i podążać własną drogą. W charakterze tej nowej ikony buntu leży dualizm: Bad Boy jest silny i wrażliwy, władczy i empatyczny, heroiczny i bezbronny. Jego odwaga polega na umiejętności wyrażania uczuć i dzielenia się nimi. Zapach Bad Boy to apoteoza buntownika, który walczy o swoje zasady i zachowuje wierność swojej tożsamości. Hasło „It’s so good to be bad” (Dobrze być niegrzecznym/niepokornym) streszcza przesłanie tego nowego produktu. Symbolem Bad Boy jest piorun, który wyraża jego heroizm i siłę i staje się alegorią jego osobowości. Jest nieprzewidywalny, niezwykły, pociągający i fascynujący. Bad Boy uwodzi i urzeka tak błyskawicznie i precyzyjnie jak piorun.

Carolina Herrera de Báez, dyrektor kreatywna zapachów marki Carolina Herrera, podjęła współpracę z kreatorami zapachów Quentinem Bischem i Louise Turner, aby uczestniczyć w procesie twórczym zmierzającym do stworzenia tego zadziwiającego aromatu. Ten kreatywny duet stworzył wspaniałe perfumy o intensywnych i energetyzujących nutach. Bad Boy to orientalno-aromatyczny zapach, w którym przeciwieństwa przyciągają się nawzajem: świetliste aromaty szałwii, zielonej bergamotki i pieprzu łączą się ze zmysłową ciemną wonią bobu tonka, kakao i drzewa ambrowego . Bad Boy wyraża – w przemyślny sposób – światła i cienie natury współczesnego mężczyzny.

Koncepcja i konstrukcja flakonu w kształcie pioruna były prawdziwym wyzwaniem technologicznym. Jego śmiała i frapująca estetyka łączy w sobie wszystkie cechy Bad Boya. Piorun ma wyrafinowany i tajemniczy odcień ciemnoniebieski i jest mocno osadzony na złotym postumencie. Kampania reklamowa nawiązuje do archetypu buntownika, jakim jest Bad Boy. Ukazuje impulsywną postać, która łączy w sobie energię i moc. Fascynacja, jaką wzbudza Bad Boy, jest wszechogarniająca. Kiedy Bad Boy idzie ulicami Nowego Jorku, pozostawia za sobą odmieniony świat. Idąc, nadaje nowy kształt miastu i wzbudza magnetyzm, któremu nikt nie może się oprzeć. Przyciąga wszystkie spojrzenia, nie pozostaje niezauważony. Emanuje światłem elektrycznym, które czyni go wyjątkowym. Twórcami ekscytującej kampanii reklamowej Bad Boy są dwaj artyści: Santiago i Mauricio. W rolę głównego bohaterem wcielił się brytyjski aktor Ed Skrein. Skrein jest jednym z najbardziej obiecujących aktorów swego pokolenia Ten kreatywny i wielowymiarowy artysta ma na swoim koncie pracę reżyserską. Rozpoczął karierę jako muzyk i rzucił na kolana Nowy Jork. W spocie pojawia się też Karlie Kloss, która jest twarzą GOOD GIRL.

Obsession