Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
26 Paź

Nadzieja na odkrycie leku jednoczy nas wszystkich

W tym roku symbolem Kampanii jest 15 różowych wstążek dla zwrócenia uwagi na przerażające dane statystyczne – co 15 sekund gdzieś na świecie u którejś z kobiet diagnozowany jest rak piersi. To właśnie dlatego od 1992 r. Estée Lauder Companies nie szczędzi wysiłków na ratowanie ludzkiego życia, jednocząc i inspirując ludzi z całego świata do walki o wyeliminowanie raka piersi z naszego życia – realizacji celu, który przyświeca naszej Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi.
Już po raz trzeci Estée Lauder oferuje w celu wsparcia Kampanii Advanced Night Repair w limitowanym różowym opakowaniu. Najlepsze serum w dorobku Estée Lauder – Advanced Night Repair – to propozycja na noc dla każdej kobiety. Maksymalizując moc naturalnych mechanizmów regeneracyjnych skóry zachodzących podczas snu, Advanced Night Repair zapewnia gładką, promienną cerę o wyrównanym kolorycie. Do jego limitowanej wersji dołączono różową bransoletkę, dzięki której klientki zyskują możliwość zamanifestowania swojego wsparcia dla kampanii na rzecz szerzenia świadomości raka piersi.


W ramach wsparcia Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi prowadzonej przez Estée Lauder Companies, Estée Lauder przekaże na badania 20% ceny detalicznej każdego serum Advanced Night Repair z różową wstążką oraz ze sprzedaży innych produktów z różową wstążką (szukajcie ich w perumeriach oraz salonach firmowych), sprzedanego w okresie od 1 września 2019 do 30 czerwca 2020 r.

Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są najważniejsi partnerzy detaliczni Estée Lauder Companies, czyli perfumerie Douglas oraz Sephora. Jak co roku w październiku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas), Bobbi Brown (salon firmowy i Perfumerie Douglas), a także Origins (Dostępność: Salony Firmowe Origins, Perfumerie Sephora) oraz GLAMGLOW®.

#CzasPokonaćRakaPiersi

Obsession
  • Tak mam nadzieje ze kiedys powstanie dzialajacy lek na raka 🙂

  • Co roku o tej porze wspieramy tę szczytną akcję, którą tak naprawdę należy wspierać cały rok!