Tej wiosny wszystkie oczy skierowane są na Chanel! Nowy tusz do rzęs Chanel Le Volume Stretch Mascara to zdecydowanie coś, czego nie możesz przegapić. Dlaczego? Dwa lata temu marka Chanel wstrząsnęła światem piękna wprowadzając na rynek tusz do rzęs Le Volume Révolution – klik, wyposażony w pierwszą szczoteczkę z nadrukiem 3D. Był to absolutny hit wśród kobiet na całym świecie i nie wypadł z pierwszej piątki bestsellerów w Europie od czasu jego premiery.
Dziś marka Chanel wykorzystuje te innowacje, aby ponownie poprawić piękno dzięki maskarze Le Volume Stretch de Chanel. Wprowadza nowy pędzel, który wyraźnie wydłuża rzęsy, jednocześnie zapewniając idealnie kontrolowaną objętość. Szczotka do rzęs Le Volume Stretch de Chanel, będąca wynikiem ścisłej współpracy między zespołami ds. Innowacji i badań opakowań, Makeup Creation Studio i Chanel Research, prezentuje elegancki, opływowy i zakrzywiony kształt, który jest niezwykle precyzyjny: pięć gałęzi dwóch rzędów włosia ułożone w eliptyczny kształt z wgłębieniem pośrodku. To osiągnięcie było możliwe tylko dzięki technologii 3D. Zastosowano uproszczone podejście do lżejszego i bardziej elastycznego pędzla. Ergonomiczny, natychmiast wypełnia się tuszem do rzęs i pokrywa rzęsy odpowiednią ilością, bez ich oklejania. Najdłuższe włosie pośrodku chwyta i szczotkuje każde rzęsy, rozciągając je na całej długości, a najkrótsze włosie na końcach pokrywa je równomiernie czernią formuły. Innymi słowy, praca dwóch pędzli w jednym narzędziu.
Wydłużająca formuła z estrami jojoby tworzy na rzęsach elastyczną powłokę, przypominającą lateks i jednocześnie wydłuża rzęsy w nieskończoność. Pozwala uzyskać niezrównany efekt szerzej otwartych oczu oraz precyzyjnie stopniować objętość rzęs.