Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
18 mar

Marc Jacobs Perfect edt

Nowy zapach marki Marc Jacobs. Ta promienna kwiatowa kompozycja, towarzyszka Wody Perfumowanej Perfect i Perfect Intense, sławi potęgę bycia wiernym sobie. Podobnie jak oryginalny zapach, który wprowadzono na światowy rynek w lipcu 2020 roku, woda toaletowa PERFECT jest inspirowana osobistą mantrą Marca Jacobsa, która brzmi: „Jestem doskonały taki, jaki jestem”. Symbolizuje słowo perfect wytatuowane na nadgarstku projektanta. Napawająca optymizmem i radosna woda toaletowa PERFECT posiada świeże olfaktoryczne oblicze i stanowi bardziej intymną interpretację bycia #PerfectAsIAm.

Prezentuje wrażliwą i ukazaną bez filtrów perspektywę bycia postrzeganym jako jednostka autentyczna. Kampania celebruje indywidualność, osobistą prawdę i autentyzm. Występuje w niej inkluzywne grono utalentowanych ludzi, którzy wyznają swoją wiarę w prawdziwą miłość do samych siebie. Kampanię zrealizowano w Nowym Jorku. Znany fotograf mody Juergen Teller i dyrektor kreatywna Katie Grand powrócili na plan filmowy Marca Jacobsa, aby podkreślić kontrastujące piękno członków zespołu na minimalistycznym tle w delikatnych odcieniach. Wyjątkowe osobowości i młodzieńczy optymizm tej obsady promieniują poprzez narrację #PerfectAsIAm

Świeża i promienna interpretacja oryginalnego zapachu kwiatowego, który napawa optymizmem. Kreatorka Domitlle MichalonBertier z IFF wymyśliła na nowo biały bukiet z zaskakującym rozbłyskiem nowoczesnych nut, m.in. różowego pieprzu i rdestu. Stworzyła zapach kwiatowy: świetlisty i radosny, czysty i poprawiający nastrój, z drzewną nutą głębi i elegancką aurą.

Design WODY TOALETOWEJ PERFECT stanowi świeże ujęcie oryginalnego doskonałego flakonu i opakowania, stworzonych we współpracy z samym Markiem Jacobsem jako elegancki aliaż zaskakujących elementów. Masywna szklana podstawa jest inspirowana kobiecością i wdziękiem klasycznych perfum. Bryła flakonu ma zaokrąglone ramionami i lśniący metalowy kołnierz. Na wierzchołku korek, oszlifowany niczym kryształ, zwieńczono eklektycznym zbiorem przypadkowo zestawionych charmsów w nowej kolorystyce chłodnych odcieni zieleni i błękitu, które podejmują grę z przejrzystością i teksturą, połączone z metalicznym srebrem i akcentami bladego złota. Wewnątrz flakonu migocze płyn w łagodnym zielonym odcieniu, który odzwierciedla ten nowy świeży, czysty i optymistyczny zapach. Opakowanie zewnętrzne przybrało wyjątkowy odcień pastelowej zieleni z perłowym wykończeniem. Widnieją na nim lśniące srebrne akcenty i żywiołowa ilustracja nowojorskiej artystki Jacky Blue, uwydatniająca nowe barwy i tekstury.

Perfumy dostępne są w perfumeriach Douglas i Sephora oraz na douglas.pl i sephora.pl.

Obsession