Nowy zapach marki Marc Jacobs. Ta promienna kwiatowa kompozycja, towarzyszka Wody Perfumowanej Perfect i Perfect Intense, sławi potęgę bycia wiernym sobie. Podobnie jak oryginalny zapach, który wprowadzono na światowy rynek w lipcu 2020 roku, woda toaletowa PERFECT jest inspirowana osobistą mantrą Marca Jacobsa, która brzmi: „Jestem doskonały taki, jaki jestem”. Symbolizuje ją słowo „perfect” wytatuowane na nadgarstku projektanta. Napawająca optymizmem i radosna woda toaletowa PERFECT posiada świeże olfaktoryczne oblicze i stanowi bardziej intymną interpretację bycia #PerfectAsIAm.
Prezentuje wrażliwą i ukazaną bez filtrów perspektywę bycia postrzeganym jako jednostka autentyczna. Kampania celebruje indywidualność, osobistą prawdę i autentyzm. Występuje w niej inkluzywne grono utalentowanych ludzi, którzy wyznają swoją wiarę w prawdziwą miłość do samych siebie. Kampanię zrealizowano w Nowym Jorku. Znany fotograf mody Juergen Teller i dyrektor kreatywna Katie Grand powrócili na plan filmowy Marca Jacobsa, aby podkreślić kontrastujące piękno członków zespołu na minimalistycznym tle w delikatnych odcieniach. Wyjątkowe osobowości i młodzieńczy optymizm tej obsady promieniują poprzez narrację #PerfectAsIAm
Świeża i promienna interpretacja oryginalnego zapachu kwiatowego, który napawa optymizmem. Kreatorka Domitlle Michalon–Bertier z IFF wymyśliła na nowo biały bukiet z zaskakującym rozbłyskiem nowoczesnych nut, m.in. różowego pieprzu i rdestu. Stworzyła zapach kwiatowy: świetlisty i radosny, czysty i poprawiający nastrój, z drzewną nutą głębi i elegancką aurą.
Design WODY TOALETOWEJ PERFECT stanowi świeże ujęcie oryginalnego doskonałego flakonu i opakowania, stworzonych we współpracy z samym Markiem Jacobsem jako elegancki aliaż zaskakujących elementów. Masywna szklana podstawa jest inspirowana kobiecością i wdziękiem klasycznych perfum. Bryła flakonu ma zaokrąglone ramionami i lśniący metalowy kołnierz. Na wierzchołku korek, oszlifowany niczym kryształ, zwieńczono eklektycznym zbiorem przypadkowo zestawionych charmsów w nowej kolorystyce chłodnych odcieni zieleni i błękitu, które podejmują grę z przejrzystością i teksturą, połączone z metalicznym srebrem i akcentami bladego złota. Wewnątrz flakonu migocze płyn w łagodnym zielonym odcieniu, który odzwierciedla ten nowy świeży, czysty i optymistyczny zapach. Opakowanie zewnętrzne przybrało wyjątkowy odcień pastelowej zieleni z perłowym wykończeniem. Widnieją na nim lśniące srebrne akcenty i żywiołowa ilustracja nowojorskiej artystki Jacky Blue, uwydatniająca nowe barwy i tekstury.
Perfumy dostępne są w perfumeriach Douglas i Sephora oraz na douglas.pl i sephora.pl.