Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
9 mar

Łazienka uboższa o…

Słów kilka wróbla ćwirka o tym co się skończyło, co zakończy się niebawem, co sprawiło, że serce szybciej zabiło a co było kompletnym nieporozumieniem. Generalnie nie mam ochoty na czekanie końca miesiąca, nazbierało się kilka pustych pudełek, a że ich kolekcjonerka mnie nie interesuje, zrzucę dziś na post to i owo po czym 99% znajdzie swój nowy domek w koszu na śmieci sese (ok prócz tej uroczej papierowej torebki po mydełku bo jakaś taka więź się nawiązała i jakiś mam taki sentyment, no milion powodów by ze mną została choć póki co zastosowania dla niej nie znajduję).
Na pierwszym planie próbki dwóch produktów, dzięki którym moje serce kołacze mocniej (nie, nie mam niewydolności czy innych chorób tego mięśnia) – mianowicie maseczka, którą popełniła Krzykla wrzucając mi ją do Blogbox’a oraz krem na noc Estee Lauder Revitalizing Supreme.
Co się tyczy maski to ubolewam tylko, że to próbka pojemności 3ml bo jej konsystencja, zapach, zalecany czas 10minut na twarzy sprawił, że chcę więcej. Może się okazać niekwestionowanym hitem mojej kosmetyczki, co pokaże zapewne zamówienie, które mam w planach złożyć, bo rączki mnie świerzbią po tym incydencie tak bardzo, że mam chętkę wcisnąć przycisk z napisem „Do koszyka” przy produktach pielęgnacyjnych firmy Caudalie.
Próbka kremu to przeciwzmarszkowiec dla skóry plus 25. Bogata, dość zwarta konsystencja pięknie pachnącego preparatu robi co noc dobrze mojej skórze. No i znowu szkoda, że rozmiar mały bo ja w pełni usatysfakcjonowana po nocy 😀 gładziutka, miękka pod niebiosa skóra to synonimy tego kremu. Chcę i pragne i bedę kiedyś miała pełnowymiarowca, to pewne.
ICOLONIALI i magiczna tabletka od niecierpka. Zapach! te produkty pachną oszałamiająco świeżo. Wyrób przeznaczony jest do kąpieli w wannie, ja wrzuciłam go do misy i zrobiłam kąpiel moim stopom, prawdziwą ucztę. Musująca, porowata tabsa zniknęła w mig by zafundować mojej skórze iście królewska fetę, tj. miękkość i gładkość skóry. Mozna gdzies to dorwać stacjonarnie?
I znowu koleżanka Krzykla wkracza do akcji, tym razem nie bez mydła 😀 ICOLONIALI to włoskie mydełko, którego ogromniasta (150g) kostka zapakowana jest w ten uroczy papier (Wy byście wyrzuciły?). Mydło jak mydło ktoś powie? A gdzie tam, to jest niesamowite bo zapach jaki się z niego uwalnia niejednemu zmiękczy nóżki a 😉 i o skórę przy tym zadba. Bez kozery powiem: stosuje do twarzy i całego ciała i nie mam zamiaru zaprzestać tego procederu.
A tu już nieco nudą wieje bo peeling ten na blogu już był, Biedronka mnie w tym wydaniu nie zachwyciła, galaretkowata, zgniła maź, która właściwości peelingujących miała tyle co kot napłakał. No nie, niestety, podziekuję.
Isana, mało wydajna lecz w gruncie rzeczy przyjemna piana, dlatego dwa wyzerowałam i zaraz potem zakupiłam jakąś nowszą, fioletową wersję (była za piątkę to brałam).
I kulki do kąpieli, które były dość przyjemnym czasoumilaczem. Musujące do granic możliwości, wypełnione do granic przyzwoitości owocowym zapachem były mile widzianym gościem mojej łazienki.
No to co? Do kosza! Żegnamy sie choć nie na zawsze :]
Obsession
25 komentarzy
  • Lyna_sama

    Tyle tu smakowitych kąsków 😀 Caudalie wygląda fajnie 😀

    11 marca 2012 o 11:06
  • simply_a_woman

    heh, żadnego z tych kosmetyków (prócz żelu Isany) nie znam

    10 marca 2012 o 17:51
  • Toldinka

    Nieźle 🙂

    10 marca 2012 o 14:10
  • ilovemakeup

    a dzisiaj bylam w aptece i wlasnie patrzylam na ta maseczke,jak mowisz ze taka dobra to moze sie skusze:))

    9 marca 2012 o 22:52
  • krzykla

    Cieszę się, że produkty przypadły koleżance Obsession do gustu ;). I Coloniali do zdobycia w Douglasach – niestety tabletek do kąpieli nikt od dawna nie widział 🙁 buuuu (też je wielbię)
    Caudalie w aptekach można powąchac i nawet pomacac. Ja very mocno lubię np. serum do twarzy 🙂

    9 marca 2012 o 22:45
  • MadAsAHatter

    I Coloniali widywałam w Douglasach.

    9 marca 2012 o 22:19
  • Paubia

    ach uwielbiam dodatki do kąpieli 😉

    9 marca 2012 o 21:16
  • Wena

    Haha zacieszałam czytając tego posta 😀 humorek dopisuje, ale nie dziwota 🙂

    9 marca 2012 o 20:56
  • Rozena

    Mam żel z Isany i faktycznie szybko się kończy :]

    9 marca 2012 o 20:39
  • xbebe18

    Niezle:) ja w tym miesiacu wykonczylam tylko dwie buteleczki 🙁

    9 marca 2012 o 20:24
  • ejndzel

    musujące kulki musiały być super:)

    9 marca 2012 o 20:23
  • Tanika i Wojtas

    Fajna " kolekcja" 🙂 Też mam to samo 😉 Sentyment – straszna sprawa 😉

    9 marca 2012 o 20:18
  • yesiwantyouback

    nie miałam jeszcze nigdy żeli z Isany 🙂 szkoda, że peeling bebeauty okazał się bublem, bo reszta kosmetyków jest raczej wychwalana 🙂

    9 marca 2012 o 20:06
  • laleczka...

    Bardzo fajne produkty. : D
    Może kiedyś zagoszczą w mojej łazience. ; ]]

    9 marca 2012 o 19:53
  • Marie

    ja papierowe opakowanie w ktorym przyslzo moje mydelko Alep trzymalam bardzo dlugo 😉

    9 marca 2012 o 19:12
  • Bella

    Miałam ten żel z Isany, skusił mnie napis ''oil'' po niemiecku 😉 Ale niestety szału nie było. Chociaż ogólnie te żele z Isany dupy nie urywają, a jednak stale je kupuję :))

    9 marca 2012 o 19:08
    • jolkag78

      oooo, to moze i ja sie skuszę;)

      9 marca 2012 o 21:04
  • Marti

    Zaciekawiona jestem tym cudem EL 🙂 lubie ichnia pielegnacje, wiec podwojnie 🙂

    9 marca 2012 o 18:58
  • ANITA

    Też miałam te próbeczki i przyznaję Ci rację! Produkty super!!! 🙂

    9 marca 2012 o 18:53
  • Aliss

    Nooo, to mnie zaintrygowałaś tym cudenkiem od Estee Lauder 🙂 Nicht gut.

    9 marca 2012 o 18:45
  • Mścisława

    Dzisiaj w Rossmanie zastanawiałam się czy nie kupić tych kulek do kąpieli 😛

    9 marca 2012 o 18:44
  • Ruda

    Całkiem niezły wynik 🙂

    9 marca 2012 o 18:42
  • One_LoVe

    używam tych żeli z Isana, miałam już trzy zapachy. 🙂

    9 marca 2012 o 18:41
This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

Log in as an administrator and view the Instagram Feed settings page for more details.