Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
9 Paź

Pokaż różową siłę z KEVIN.MURPHY

W październiku, miesiącu świadomości raka piersi, rozpocznie się kampania KEVIN.MURPHY POKAŻ RÓŻOWĄ SIŁĘ, w ramach której 1% ze sprzedaży wszystkich różowych produktów marki zostanie przekazany na rzecz Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Organizacja ta od wielu lat wspiera ruch na rzecz kobiet z rakiem piersi w Polsce. Jej celem jest dostarczanie kobietom emocjonalnego i praktycznego wsparcia, ułatwienia im podejmowania osobistych decyzji i znalezienia motywacji powrotu do zdrowia oraz uzyskania możliwie najlepszej jakości życia. Jednym z istotnych zadań ruchu jest zaznajamianie społeczeństwa z problematyką wczesnego wykrywania raka piersi, leczenia i rehabilitacji. Akcja KEVIN.MURPHY POKAŻ RÓŻOWĄ SIŁĘ zwraca uwagę nie tylko na problem raka piersi, niezbędną profilaktykę oraz diagnostykę w kierunku wykrycia choroby nowotworowej, ale także wspiera szczytne cele fundacji.

Akcją objęte są wszystkie różowe produkty KEVIN.MURPHY: linia ANGEL, czyli szampon ANGEL.WASH, odżywka ANGEL.RINSE i maska ANGEL.MASQUE, kuracja BODY.MASS oraz produkty do stylizacji: lotion ANTI.GRAVITY, ANTI.GRAVITY.SPRAY, pianka BODY.BUILDER oraz puder do włosów POWDER.PUFF. Przez cały październik produkty te będą dostępne w promocyjnej cenie. Produkty oznaczone logotypem akcji będą dostępne w wybranych salonach i na www.hair2go.pl

DOO.OVER to magiczny pudrowy lakier, który pokochasz od pierwszego użycia. Stosując go od nasady uniesie włosy, a używając na długościach i końcach stworzy piękne przestrzenie między włosami. ANTI.GRAVITY.SPRAY jest przy stylizacji włosów jak sól w kuchni – do wszystkiego! Wyciąg z lawendy i cytrusów reguluje pracę gruczołów łojowych i wydzielanie sebum. ANTI.GRAVITY.SPRAY nakładany na wilgotne, umyte włosy sprawi, że stylizacja będzie o wiele bardziej trwała!”

Przez cały październik różowe produkty oznaczone wstążką możecie kupić w obniżonej cenie, a część dochodu z ich sprzedaży zostanie przekazana @federacjaamazonki

Obsession
  • Takie akcje są bardzo potrzebne, a ta linia do włosów mnie kusi:).

  • Beatrycze 96

    Bardzo szlachetny pomysł. Podoba mi się

  • Swietna przypominajka o badaniach i oczywiscie doskonala seria 😀

  • Uwielbiam tę serię, niestety jeszcze mam zapas, a kończy mi się krem 😉