Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
29 maj

Shiseido Multi Solution Gel

Niepozorne na pierwszy rzut oka maleństwo to wielofunkcyjny żel przeznaczony do szybkiego rozwiązywania problemu widocznych niedoskonałości na skórze. Wszystko to serwuje nam marka Shiseido w nowym żelu z serii Ibuki, o której słów kilka pisałam tutaj. Żel, według zapewnień producenta, uwalnia skórę od pojawiania się na niej zmian wynikających z działania niekorzystnych czynników środowiskowych, stresu oraz intensywności codziennego życia a także od niedoskonałości typu: zmiany trądzikowe, rozszerzone pory oraz szorstkość i stwarza optymalne środowisko umożliwiające skuteczną i pełną regenerację uszkodzeń.

W podsumowaniu IBUKI MULTI-SOLUTION GEL (30ml, cena: 171PLN ) jawi się jako zbawienny dla naszej skóry produkt. Dlaczego? To swoiste SOS na okazjonalne, nieprzewidziane niedoskonałości skóry (takie jak m.in.: przesuszenie, rozszerzone pory, zaczerwienienia, trądzik), stosowany miejscowo jako ostatni gest pielęgnacji lub nawet na makijaż w ciągu dnia, działa jak ochronny opatrunek, chroni, regeneruje i koryguje i ma niezwykle wydajną żelową formułę.
Zielonkowo-pistacjowy żel jest właściwie bezwonny i wystarczy dosłownie przejechać po śliskiej tafli żelu by zebrać odpowiednią, niewielką ilość do pokrycia wybranych partii twarzy. Wydajność tego produktu jest ogromna i myślę, że nie pomylę się stwierdzeniem, że wystarczy na długie miesiące stosowania.
Żel, jak całość serii Ibuki, idealny będzie dla kobiet w wieku od 20 do 30 roku życia, które narażone są na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych, takich jak zanieczyszczenie środowiska, promienie UV, stres, brak snu, niewłaściwa dieta. Konsekwencją tych zjawisk jest osłabienie kondycji skóry oraz pojawienie się problemów z tym związanych, czyli zmiany trądzikowe, rozszerzone pory, szorstkość, widoczne pory czy nadmierna produkcja sebum.
Oceniam produkt jako osoba, która posiada typowo suchą skórę twarzy z niewielkimi podskórnymi niedoskonałościami i ewentualnymi przesuszeniami. Kluczowe dla mnie jest użycie przez producenta słowa “okazjonalnie” bowiem produkt jest świetny by przygotować skórę do nałożenia makijażu lub po – dla utrwalenia uzyskanego efektu. Świetnie i ekspresowo “prasuje” skórę, za co odpowiedzialne są zapewne między innymi silikony uplasowane na trzecim miejscu w składzie*. Prócz tego znajdziemy tu ekstrakt z piwonii drzewiastej, ekstrakt z kasztanowca zwyczajnego, uwodornioną lecytynę – otrzymywaną z oleju sojowego która wygładza skórę i wyrównuje zmarszczki. Produkt jest kompatybilny ze wszelkimi produktami pielęgnacyjny i kolorowymi, które w ostatnich miesiącach używałam. Śmiało można mu przypisać właściwości o których wspomina producent oraz te podnoszące “żywotność” makijaż. W szybkim tempie wchłania się w skórę i jak wspomniałam tworzy na niej gładką, jedwabistą woalkę dzięki czemu skóra jest przygotowana na przyjecie kolejnych, makijażowych  kroków. Jeśli z jakiś powodów zapomnimy o żelu można śmiało zastosować go jak ostatni krok makijażowy. Zarówno w jednej jak i drugiej “roli” sprawdzi się kwietnie. To kolejne potwierdzenie mojego uwielbienia dla tej serii Shiseido, mimo, że nieco wypadam z granicy zaproponowanej przez markę (przedział wiekowy 20-30lat). Czasami warto łamać zasady 😉

Skład: -Salicylic Acid 0.5%: Acne treatment.

Water, Butylene Glycol, Sd Alcohol 40-B, Dimethicone, Peg/Ppg-14/7 Dimethyl Ether, Peg-240/Hdi Copolymer Bis-Decyltetradeceth-20 Ether, Glycyl Glycine, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, Silica, Trehalose, Sodium Chloride, Gellan Gum, Dipotassium Glycyrrhizate, Serine, Polyquaternium-51, Paeonia Suffruticosa Root Extract, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Seed Extract, Hydrogenated Lecithin, Potassium Hydroxide, Disodium Edta, Sodium Citrate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Alcohol, Citric Acid, Glycerin, Bht, Peg-30 Soy Sterol, Trisodium Edta, Phenoxyethanol, Fragrance, Yellow 5, Blue 1.
Produkty Shiseido są dostępne w perfumeriach Douglas oraz Sephora.
Obsession