Popularne wpisy

Chanel Eyes Collection
Zobacz Wpis
Chanel Hydra Beauty
Zobacz Wpis
Burberry Complete Eye Palette
Zobacz Wpis
Na górę
1 cze

Najnowszy zapach marki Coach

Coach, amerykańska marka, producent akcesoriów skórzanych, została założona w roku 1941 w sercu Manhattanu. Mała, rodzinna firma w ciągu kilkunastu lat stała się marką globalną, zakorzenioną w Nowym Jorku, lecz znaną na całym świecie z wysokiej jakości, doskonałego rzemiosła kaletniczego i oryginalnego wzornictwa. U podstaw powstania marki leżała fascynacja jej założyciela – Milesa Cahna, tym co stanowi kwintesencję amerykańskiej tradycji – baseballem, a szczególnie rękawicą baseballową – miękką, doskonale dopasowującą się do dłoni, z czasem pokrytą patyną przeszłości, nieco wytartą, lecz dzięki temu przypominającą swemu właścicielowi o historii. Ten właśnie etos jest nieustannym źródłem inspiracji dla marki do dziś, przejawiającym się na każdym etapie procesu kreacji. Najnowsza kompozycja zapachowa jest ucieleśnieniem niezależności i piękna kobiety marki Coach.

coach7coach

Coach Eau de Toilette to mój kolejny, po Sexy Blossom Michaela Kors’a, wiosenny zapach który lubię nosić. Coach Eau de Toilette powstała w wyniku inspiracji spontaniczną energią i stylem niezwykłego miasta, które nigdy nie śpi – Nowego Jorku. To zapach pełen kontrastów. Wita nas nutą świeżej gruszki, która powoli ustępuje miejsca ponadczasowej i eleganckiej róży Alba, by zachwycić na końcu zmysłowym akordem drzewa cedrowego. Zapach uważam za przepiękny, świeżo-kwiatowy i mocno przypominający Ever Bloom od Shiseido. Przyznaję, początkowo miałam obawy czy się polubimy. Wszystko dlatego, że niespecjalnie do gustu przypadł mi wcześniejszy Coach Eau de Parfum, który oparty jest na jasnym, musującym akordzie malin, z różanym sercem oraz otulającym zamszowym piżmem w nucie bazy. Moje obawy były niepotrzebne. Coach Eau de Toilette jest świeży, mocno różany i wiosenny  a ponadto długo trzyma się na mojej skórze mimo, że jest to woda toaletowa.

Flakon Coach to hołd dla dziedzictwa słynnej amerykańskiej marki. Kobiecy, zmysłowy, ciężki flakon o owalnym kształcie, tak charakterystycznym dla marki Coach. Inspiracją do powstania srebrnego korka był zamek obrotowy, symbol marki Coach, stosowany w najsłynniejszych jej torebkach. Rozpoznawalna na całym świecie skórzana zawieszka w kolorze różowym z metalowymi elementami decyduje o elegancji i wysokiej jakości wykończenia, podczas gdy logo marki – koń zaprzężony do trójkołowej bryczki – nieodłączny symbol rzemieślniczej doskonałości marki Coach, jest subtelnie wygrawerowany na szklanym flakonie. Zapach jest już dostępny w perfumeriach w cenie 149 pln/30ml, 279 pln/50ml i 359 pln/90ml.
coach4

Obsession